اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفار چهارمحال و بختیاری خبر داد

اجرای همزمان 83 پروژه آبرسانی در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آبفار چهارمحال و بختیاری از اجرای همزمان 83 پروژه آبرسانی به روستاهای این استان خبر داد.

اجرای همزمان 83 پروژه آبرسانی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، قاسمعلی خدابخشی بعدازظهر امروز در بازدید از پروژه‌های آبرسانی در شهرستان شهرکرد، اظهار داشت: انجام مطالعات طرح جامع، بهنگام سازی و تأمین آب شرب روستاهای استان، تعمیر، نگهداری و تجهیز شبکه‌ها و تأسیسات آب آشامیدنی روستاها، حفر چاه‌‎های اضطراری، مطالعه شبکه‌های آب، آبرسانی سیار و تأمین آب آشامیدنی روستاها از عناوین پروژه‌های در حال اجرای این شرکت محسوب می‎شود.

وی افزود: تعدادی از این پروژه‌ها از جمله انجام مطالعات طرح‌ها و حفر چاه‌های اضطراری به صورت متمرکز در مرکز انجام می‎شوند و مابقی از طریق امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان‌ها در حال پیگیری و اجرا است.

خدابخشی اضافه کرد: از این تعداد چهار پروژه مطالعاتی، هفت پروژه تعمیر، تجهیز و نگهداری، سه پروژه مربوط به فاضلاب روستاها و 69 پروژه آبرسانی است.

مدیرعامل شرکت آبفار چهارمحال و بختیاری میانگین کلی پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها را به طور متوسط بالاتر از 65 درصد عنوان کرد و اذعان داشت: در سال‌جاری 91 درصد این اعتبارات تخصیص داده شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر افزون بر 83 هزار خانوار روستایی از خدمات آبرسانی شرکت آبفار این استان بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/68001/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول