اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان خبر داد

کاهش 11 درصدی تلفات رانندگی در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان از کاهش 11.40 درصدی تلفات رانندگی در هشت ماه گذشته از سال‌جاری در استان زنجان خبر داد

کاهش 11 درصدی تلفات رانندگی در زنجان

مهدی فروزش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان تعداد تلفات ناشی از تصادفات رانندگی طی هشت ماه گذشته از سال‌جاری را 241 نفر اعلام کرد و اظهار داشت: این تعداد تلفات در مقایسه با سال گذشته 31 نفر کاهش را نشان می‌دهد.

وی تعداد تلفات بانوان را در تصادفات رانندگی طی هشت ماه سال گذشته از سال‌جاری 47 نفر اعلام کرد و افزود: این آمار در مقایسه با آمار سال گذشته بیانگر کاهش 20 نفری است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان اضافه کرد: 194 نفر از تلفات رانندگی در هشت ماه گذشته از سال 91 مرد بوده‌اند.

وی از افزایش تلفات ناشی از تصادفات رانندگی در داخل شهر خبر داد و گفت: طی هشت ماه گذشته از سال‌جاری 43 نفر در تصادفات رانندگی داخل شهری جان خود را از دست داده‌اند.

فروزش به کاهش 15 درصدی تلفات رانندگی در حوادث برون‌شهری اشاره کرد و گفت: طی هشت ماه گذشته از سال‌جاری 171 نفر در تصادفات رانندگی برون‌شهری جان خود را از دست داده‌اند.

وی با اشاره به کاهش هفت درصدی تلفات رانندگی در جاده‌های روستایی و خاکی در سال‌جاری تصریح کرد: آمار تلفات جاده‌های خاکی از 28 نفر به 26 نفر کاهش یافته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان با بیان اینکه 106 نفر در محل حادثه رانندگی جان خود را از دست داده‌اند، اضافه کرد: 26 نفر در حین انتقال به بیمارستان و 107 نفر هم در بیمارستان جان خود را طی ماه‌های گذشته در سال 91، از دست داده‌اند.

وی از افزایش 4.76 درصدی مرگ دانش‌آموزان در تلفات رانندگی هشت ماه گذشته از سال‌جاری خبر داد و گفت: طی این مدت 22 دانش‌آموز جان خود را در تصادفات رانندگی از دست داده‌اند.

فروزش 119 نفر از تلفات رانندگی را به هنگام وقوع حادثه، راننده، 38 نفر را عابران پیاده و 84 نفر را سرنشین خودروها اعلام کرد.

انتهای پیام/73004/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول