اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان خبر داد

کاهش 21 درصدی تلفات تصادفات جاده‌ای در کردستان

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی استان کردستان از کاهش 21 درصدی تلفات تصادفات جاده‌ای در هشت ماهه امسال در این استان خبر داد.

کاهش 21 درصدی تلفات تصادفات جاده‌ای در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد قنبری ظهر امروز در رزمایش مجریان طرح زمستانی پلیس راه و راهور فرماندهی انتظامی استان کردستان در سنندج اظهار کرد:‌  راه، وسیله نقلیه و انسان سه عامل مهمی هستند که در وقوع حوادث و پیشگیری از تصادفات نقش مهمی ایفا می‌کنند.

به گفته وی، ارتقا فرهنگ، افزایش سطح آگهی و توجه بیش از پیش مردم به اجرای قوانین و مقررات راهنمایی و موجب کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای برای چندین سال متوالی در این استان شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کردستان تصریح کرد:‌ در سایه ارتقا سطح آگاهی مردم و رعایت قوانین و مقررات رانندگی از سوی آنان در طول چهار سال اخیر در زمینه کاهش تلفات جانی و تصادفات در محورهای مواصلانی بین شهری جزو استان‌های برتر کشور هستیم.

قنبری با اشاره به آمادگی کامل پلیس برای اجرای این طرح اظهار کرد: در راستای اجرای طرح زمستان امسال نیز با همکاری و تعامل بسیار خوب دستگاه‌های مرتبط برنامه‌ها و اقدامات بسیار خوبی انجام شده است و امیدواریم با کمک مردم شاهد اجرای هرچه بهتر این طرح باشیم.

وی نقش مردم در کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای را بسیاری تأثیرگذار دانست و گفت: همراهی مردم با مأموران پلیس و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی شرایط رانندگی آسان برای تمام رانندگان در جاده‌های استان فراهم کرده است.

وی بر مشارکت بیش از پیش مردم به منظور اجرای طرح زمستانه در استان تاکید کرد و گفت:‌ فراهم کردن تجهیزات ایمنی و وسایل گرمایشی در خودروها و مجهز کردن وسایل نقلیه به تجهیزات ایمینی همچون زنجیر و غیره از جمله اقداماتی است که مردم با توجه به آن می‌توانند پشتیبان پلیس و عوامل راهدار در طرح زمستانه امسال باشند.

انتهای پیام/79002/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول