اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری خبر داد

افزایش 9.5 درصدی تلفات حوادث رانندگی در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری از افزایش 9.5 درصدی تلفات حوادث رانندگی در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

افزایش 9.5 درصدی تلفات حوادث رانندگی در چهارمحال و بختیاری

منصور فیروزبخت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: در هفت‌ ماهه امسال در حوادث رانندگی صورت گرفته در سطح محورهای ارتباطی برون شهری، درون شهری و روستایی این استان 185 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: بر اساس گزارشات ارسالی بیشترین تلفات حوادث رانندگی در جاده‌های برون شهری با 138 مورد تصادف، تصادفات درون شهری با 27 مورد تصادف و 20 مورد در جاده‌های روستایی اتفاق افتاده است.

فیروزبخت با اشاره به آمار مصدومان حوادث رانندگی در این استان، گفت: در هفت‌ماهه امسال 2 هزار و 370 نفر در این استان مصدوم شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته هفت درصد افزایش یافته است.

مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری بر ضرورت رعایت قوانین و مقررات رانندگی از سوی رانندگان تأکید کرد و گفت: تصادفات جاده‌ای در کشور ما بیشتر در مسیرهای نزدیک شهری ملاحظه می‌شود و از دیر باز شاهد هستیم که رانندگان به محض خارج شدن از شهر با تغییر در رانندگی و سرعت زیاد خطر را برای خود بیشتر می‌کنند.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین این عوامل که ما در بسیاری مواقع با آن روبه‌رو هستیم مواقعی است که افراد در شرایط ناگوار جسمی و بیماری پشت فرمان می‌نشینند و به راندن اتومبیل در شرایط غیر متعادل می‌پردازند.

فیروزبخت با بیان اینکه خطاهای انسانی و مشکلات جاده‌ها نقش تعیین کننده‌ای در بالا رفتن این آمار دارد، اذعان داشت: مسئولان باید در ارتقای وضعیت جاده‌ها و محورهای ارتباطی نیز تلاش مضاعف داشته باشند تا کمتر شاهد بروز اینگونه وقایع باشیم.

انتهای پیام/68001/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول