اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل توزیع برق استان سمنان:

سمنان کم‏ترین میزان تلفات برق را در کشور دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان اعلام کرد: سمنان در زمینه کم‏ترین میزان درصد تلفات شبکه‏های توزیع برق از استان‏های ممتاز کشور است.

سمنان کم‏ترین میزان تلفات برق را در کشور دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان سمنان، ارزیابان وزارت نیرو، اقدامات و فعالیت‏های مرتبط با خدمت‏رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع در شرکت توزیع برق استان سمنان را مورد ارزیابی قرار دادند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در این نشست اظهار داشت: بهره‏گیری از نقطه نظر، دیدگاه‏ها و تجربیات ارزیابان در بهبود روند خدمت‏رسانی به مردم بسیار مثبت و موثر بوده و ارزیابی برای ارتقای ارائه خدمات یک فرصت مناسب است.

سیدمحمد موسوی‏زاده با اشاره به اینکه سمنان در زمینه کم‏ترین میزان درصد تلفات شبکه‏های توزیع برق از استان‏های ممتاز کشور است، گفت: سرانه مصرف برق مشترکان برق خانگی استان کاهش مناسبی داشته و این مهم بیانگر رفتار مصرفی مشترکان به سمت پله‏های پایین مصرف و صرفه‏جویی بهینه است.

وی خاطرنشان کرد: احراز رتبه نخست ارزیابی عملکرد بین شرکت‏های توزیع برق کشور، کاهش نرخ خاموشی، تلفات کم شبکه‏ها، ایجاد زیرساخت‏های برقی مسکن مهر در کوتاه‏ترین زمان ممکن، انجام تحقیقات میدانی از مشترکان، توجه به برنامه‏های فرهنگی، استقرار سیستم‏های مدیریت کیفیت، نظام پیشنهادها و ایمنی و بهداشت حرفه‏ای و پیاده‏سازی مکانیزاسیون اسناد از مهم‏ترین اقدامات صنعت توزیع برق استان سمنان است.

سرپرست گروه ارزیابی وزارت نیرو نیز در نشست هماهنگی برنامه ارزیابی گفت: خدمت‏رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع یکی از 10 برنامه مهم تحول اداری به شمار می‏رود.

نادعلی حاجیلری با بیان اینکه در نظر است برنامه‏های بهبود در خدمت‏رسانی به ارباب رجوع بازبینی شود، گفت: افزایش تعامل و نزدیک شدن هر چه بیشتر متولیان طرح، انسجام‏بخشی فعالیت‏ها، هم‏اندیشی برای شناسایی مشکلات و چالش‏ها و انتقال عقاید و نظرات از مهم‏ترین اهداف این برنامه ارزیابی است.

تیم ارزیابی وزارت نیرو مولفه‏هایی نظیر وضعیت فضا و تجهیزات فیزیکی، نحوه اطلاع‏رسانی، چگونگی فعالیت بازرسان طرح تکریم، گزارش تحلیلی از شکایات، مستندسازی بهبود روش‏ها، آموزش و اخلاق کار، نظرسنجی مردمی، نظرخواهی از همکاران، فعالیت‏های دولت الکترونیک و دفاتر پیشخوان دولت و نیز عملکرد مربوط به کمیسیون تحول و ارتقای سلامت اداری شرکت توزیع برق استان سمنان را مورد بازبینی قرار داد.

همچنین مستندات و فرآیندها در سمنان ارزیابی و در نشست پایانی نیز گروه ارزیابی از آمادگی و مشارکت کارکنان در ارائه به موقع مستندات و برنامه‏ریزی و هماهنگی در بخش‏های پاسخگویی ابراز رضایت کردند.

انتهای پیام/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول