اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان‌رضوی:

تلفات جاده‌ای در خراسان‌رضوی 24.3 درصد کاهش یافت

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان‌رضوی گفت: امسال آمار تلفات جاده‌ای روستایی و برون شهری در استان 24.3 درصد کاهش داشته است.

تلفات جاده‌ای در خراسان‌رضوی 24.3 درصد کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حمیدرضا شهرکی صبح امروز در نشست خبری آغاز اجرای طرح زمستانی پلیس راه مشهد که در مرکز فرماندهی نیروی انتظامی خراسان‌رضوی برگزار شد، به آمار تلفات جاده‌ای از ابتدای سال اجاری اشاره کرد و اظهار داشت: بر اساس آمار موجود از پزشکی قانونی، آمار تلفات جاده‌ای برون شهری و روستایی در جاده‌های استان خراسان‌رضوی در مجموع 24.3 درصد کاهش داشته است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان‌رضوی در ادامه به جایگاه استان خراسان‌رضوی از نظر حمل و نقل و عبور و مرور اشاره کرد و گفت: در حال حاضر استان خراسان‌رضوی در جایگاه دوم از نظر طول جاده‌ها در کشور قرار دارد.

وی به هدف‌گذاری نیروی انتظامی در کاهش آمار تلفات جاده‌ای اشاره کرد و ادامه داد: هدف‌گذاری نیروی انتظامی در کاهش تلفات جاده‌ای در حدود 15 درصد بود که رسیدن آمار تلفات جاده‌ای استان به مرز 25 درصد کاهش در هشت ماه نشان از تلاش دستگاه‌های ذی‌ربط دارد.

شهرکی تاکید کرد: با توجه به جلسه روز گذشته، شبکه بی‌سیم راه‌ها با فرکانس مشترک در حال تقویت است و با تقویت این شبکه بستر برای توسعه خدمات سریع و هماهنگ فراهم می‌شود.

انتهای پیام/‌70001/ز/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول