اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه خبر داد

ثبت‌نام بیش از 400 کارگر نمونه در جشنواره استانی امتنان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: بیش از 400 کارگر نمونه در جشنواره استانی امتنان، ثبت‌نام کردند.

ثبت‌نام بیش از 400 کارگر نمونه در جشنواره استانی امتنان

سهراب براندیشه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از ثبت‌نام بیش از 400 کارگر نمونه در جشنواره استانی خبر داد و اظهار داشت: در مرحله مقدماتی از سوی واحدهای کارگری، 420 کارگر و گروه کار نمونه در سطح واحدهای کارگاهی استان کرمانشاه شناسایی که پس از بررسی توسط اعضای کمیته فنی، کارگران و گروه، کار نمونه انتخاب و در جشنواره استانی امتنان از آنها تجلیل خواهد شد.

وی افزود: کمیته فنی براساس معیارهای تعریف شده و متشکل از کارشناسان این اداره‌کل، سازمان‌ها و اداره‌های صنعت، معدن و تجارت، صدا و سیما، فنی و حرفه‌ای، کانون شوراهای اسلامی کار و کانون کارفرمایان انتخاب نمونه را انجام می‌دهد.

براندیشه ادامه داد: کارگران و گروه‌های کار نمونه استانی به جشنواره ملی راه می‌یابند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی کارگران مبتکر، خلاق و نوآور، ترغیب کارگران در ارتقاء سطح دانش و مهارت‌های شغلی به منظور کاهش وابستگی و رسیدن هر چه سریع‌تر به استقلال اقتصادی و گسترش جایگاه فرهنگ کار خواند.

وی تصریح کرد: کارگران و کارآفرینان می‌توانند با کار و تلاش خود شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را تحقیق عملی بخشند.

براندیشه اظهار داشت: سال گذشته شش کارگر نمونه و سه گروه کارگر نمونه در مرحله استانی و همچنین یک کارگر نمونه و سه گروه کار نمونه نیز به جشنواره ملی راه یافتند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه افزود: در مبحث شناسایی واحدهای تولیدی نمونه نیز 42 واحد تولیدی ثبت‌نام کرده که برترین آنها در این جشنواره معرفی و تجلیل می‌شود.

وی همچنین از راهیابی سه واحد تولیدی نمونه استان به مرحله کشوری در سال گذشته خبر داد و ادامه داد: شرکت کشت و صنعت روژین‌تاک از کرمانشاه، واحد تولیدی نمونه کشوری را در سال گذشته کسب کرد.

براندیشه در پایان گفت: نرخ مشارکت کارگران، گروه‌های کار و واحدهای تولیدی نسبت به سال گذشته در این جشنواره افزایش یافته است.

انتهای‌پیام/2700/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول