اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی در زاهدان

قاریان کارگر و تعاون‌ کشور تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: طی مراسمی از قاریان شرکت‌کننده در هشتمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم کارگران و تعاون‌گران کشور در زاهدان تجلیل شد.

قاریان کارگر و تعاون‌ کشور تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان روز گذشته از قاریان شرکت‌کننده در هشتمین دوره مسابقات حفظ، قرائت، و مفاهیم قرآن کریم کارگران و تعاون‌گران کشور در محل اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان تجلیل شد.

یکی از قاریان شرکت کننده در این مسابقه اظهار داشت: در هشتمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم کارگران و تعاون‌گران کشور، چهار قاری بانوی سیستان و بلوچستان شرکت کردند.

حلیمه گمشاد افزود: بانوان استان در رشته‌های حفظ 5 و 15 جزء و قرائت قرآن کریم از 20 تا 23 آذر در مجتمع یاوران مهدی (عج) قم با قاریان سراسر کشور به رقابت پرداخته‌اند.

وی با بیان اینکه سطح برگزاری مسابقات بسیار بالا بوده و قاریان استان برای اولین‌بار در این سطح به رقابت پرداختند، گفت: ما هر چهار نفر برای اولین‌بار در این سطح از رقابت‌ها شرکت کردیم که حضور در این چنین مسابقاتی خود افتخار است، آنچه دیده شده فاصله نه‌چندان دور قاریان سیستان و بلوچستان نسبت به مناطق دیگر کشور بود که به یاری خداوند این تجربه موجب می‌شود تا در دوره‌های بعدی با تلاش و کوشش بیشتری حاضر شویم.

گمشاد در ادامه بیان کرد: تیم قاریان استان، متشکل از دو مرد و چهار زن با مساعدت اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان به این مسابقات اعزام شدند.

این قاری در باره تعداد شرکت‌کنندگان و رشته‌های مورد مسابقه تصریح کرد: این دوره از مسابقات با شرکت 400 قاری ممتاز کشور در رشته‌های حفظ کل، حفظ 15 و 5 جزء، مفاهیم و قرائت قرآن کریم در قم برگزار شد.

وی به مراسم تجلیل از قاریان شرکت‌کننده در مسابقات حفظ، قرائت، و مفاهیم قرآن کریم کارگران و تعاون‌گران کشور در محل اداره‌کل تعاون، رفاه و کار اجتماعی اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه ظهر امروز اعضای تیم، صاحب مقام برتر هم نشده بودند این اداره‌کل برای قدردانی از شرکت و تمجید کوشش قاریان استان از آنها تجلیل به عمل آوردند.

انتهای پیام/75002/ذ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول