اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سازمان تعاون‌ روستایی قزوین مطرح کرد

بهره‌گیری از ظرفیت تعاونی‌ها برای تحقق اقتصاد مقاومتی

خبرگزاری فارس: مدیر سازمان تعاون روستایی بکارگیری توانمندی‌ تعاونی‌ها را در تحقق اقتصاد مقاومتی با اهمیت عنوان کرد.

بهره‌گیری از ظرفیت تعاونی‌ها برای تحقق اقتصاد مقاومتی

ناطق‌ معین‌الدین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: سه شرکت تعاونی با گرایش کشاورزی و انجام فعالیت‌های تخصصی طی آبان‌ماه سال‌جاری در استان قزوین تشکیل شده است.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان قزوین با اشاره به اینکه تعاونی‌ها در کاهش مشکلات و موانع موجود در مسیر توسعه کشور نقش بسیار مؤثر و مهمی برعهده دارند، افزود: از این سه عنوان شرکت تعاونی تازه تأسیس دو تعاونی با عنوان شرکت تعاونی‌های‌ کشاورزی مرغداران تخم‌گذار و شرکت تعاونی کشاورزی محصولات درختی در شهرستان تاکستان و نیز یک شرکت تعاونی کشاورزی فعالان آبزی‌پرور در قزوین بوده‌ است.

وی با بیان اینکه تمام تعاونی‌ها نقش بسیار تأثیرگذاری را در رشد اقتصادی کشور بر عهده دارند، عنوان کرد: با به اجرا در آمدن اصل 44 قانون اساسی جایگاه تشکل‌ها و همچنین تعاونی‌ها در اقتصاد کشور با رشد چشم‌گیری همراه می‌شود.

معین‌الدین با اشاره به مسئله اقتصاد مقاومتی که از سوی مقام معظم‌ رهبری مطرح شده است، تصریح کرد: اقتصاد تعاونی‌ها در حقیقت امر به نوعی است که می‌تواند بازوی مناسبی برای اجرای اصل محوری اقتصاد مقاومتی باشد که این نوع اقتصاد دارای ویژگی‌های بسیار خاصی مانند اتکا به ظرفیت‌ها و نیز توانمندی‌های داخلی مبتنی بر رشد و شکوفایی و همچنین دارای بهره‌وری بالا و همچنین برنامه‌ریزی مدون است.

این مسئول در خاتمه عنوان کرد: با توجه به امکانات، توانمندی‌ها و نیز ظرفیت‌های تعاونی‌ها در بخش‌های مختلف تعاون روستایی می‌توان با بهره‌گیری از تمام منابع و پتانسیل‌های بالقوه و بالفعل بستر مناسبی را برای فعالیت این تعاونی‌ها در سطح استان قزوین آماده کرد و سبب پویایی و توسعه همه‌جانبه این تعاونی‌ها و کشور شد.

انتهای پیام/77005/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول