اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخابات هیئت مدیره و بازرسی اتاق تعاون آذربایجان‌شرقی برگزار شد

خبرگزاری فارس: معاون امور تعاونی‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی از برگزاری انتخابات هیئت ‌مدیره و هیئت بازرسی اتاق تعاون استان خبر داد.

انتخابات هیئت مدیره و بازرسی اتاق تعاون آذربایجان‌شرقی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی، علی عزیزی اظهار کرد: این انتخابات در محل اتاق تعاون آذربایجان‌شرقی با حضور نمایندگان اتاق تعاون مرکزی، اتحادیه‌های شرکت‌های تعاونی و اتاق‌های تعاون شهرستان‌های استان برگزار شد.

وی ادامه داد: از میان 25 نفر نامزد حضور در هیئت مدیره این اتاق پنج نفر و از میان چهار نفر نامزد حضور در هیئت بازرسی دو نفر انتخاب شدند.

عزیزی اظهار کرد: براساس نتایج این انتخابات از تعداد 72 هزار  و 146 رای ماخوذه رسول حداد با 70 هزار و 810 رای، عادل رفیعی با 47 هزار و 472 رای، میرحیدر سیدیعقوبی‌پور با 40 هزار و 278 رای، علی رحیمی با 39 هزار و 974 رای و اسدالله دهقانی با 28 هزار و 995 رای به عنوان اعضای اصلی و فائزه دوستدار با 28 هزار و 129 رای و ارسلان عبداللهی با 25 هزار و 434 رای به عنوان اعضای علی‌البدل برای مدت سه سال به عنوان اعضای هیئت مدیره اتاق تعاون آذربایجان‌شرقی انتخاب شدند.

وی افزود: در بخش هیئت بازرسی نیز امیر کریم‌زاد‌شریفی با 59 هزار و 238 رای و اصغر محمدیان با 27 هزار و 64 رای به عنوان بازرسان اصلی و ابراهیم خلیل رنجبر با 25 هزار و 951 رای به عنوان بازرس علی البدل اتاق تعاون آذربایجان شرقی انتخاب شدند. 

انتهای پیام/60002/ز/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول