اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی شهرستان مبارکه:

80 هزار نفر در شرکت تعاونی‌های مبارکه عضو هستند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مبارکه گفت: بیش از 80 هزار نفر در 490 واحد شرکت تعاونی شهرستان مبارکه عضویت دارند.

80 هزار نفر در شرکت تعاونی‌های مبارکه عضو هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از مبارکه، محمدرضا اسلامی پیش‌ازظهر امروز در جمع شرکت تعاونی‌های شهرستان مبارکه اظهار کرد: حدود 490 واحد تعاونی در شهرستان مبارکه موجود است که از این تعداد حدود 110 واحد را آموزشگاه تشکیل می‌دهد.

وی افزود: در شهرستان مبارکه تعاونی‌ها بیشتر در حوزه‌های مسکن مهر  و حمل و نقل فعالیت می‌کنند که تاکنون رشد خوبی را در شهرستان مبارکه داشته و شاهد فعالیت‌های بالای این شرکت‌ها هستیم.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مبارکه گفت: 12 اتحادیه در قالب مسکن مهر و حوزه حمل و نقل فعالیت می‌کنند که در امر مسکن مهر تاکنون 600 واحد تحویل متقاضیان شده و حدود 928 واحد دیگر آن در دست اقدام است.

وی افزود: تا کنون 86 هزار و 948 نفر در قالب عضو به این شرکت تعاونی‌ها پیوسته‌اند که در حدود 60 درصد از جمعیت شهرستان را تشکیل می‌دهند.

اسلامی در مورد حوزه تعاونی‌ها در سطح شهرستان گفت: حوزه تعاونی‌ها یک حوزه فعال و پویا است که این امر را می‌توان در بحث مسکن، حمل و نقل و سایر حوزه‌ها به خوبی دید.

وی در پایان یادآور شد: با همت مردم و مسئولان می‌توان در بالا بردن ظرفیت موجود در شهرستان اقدام کرد و این امر سبب برطرف کردن بعضی از مشکلات و چالش‌های شهرستان از جمله بیکاری نقش بسزای داشته باشد.

انتهای پیام/2301/ذ/ع/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول