اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان:

تعاون بهترین مصداق اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: تعاون به عنوان یک موضوع آمیخته شده با فرهنگ و اصول مذهبی مردم ایران بهترین مصداق اقتصاد مقاومتی است.

تعاون بهترین مصداق اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مبارکه، غلامعلی قادری صبح امروز در جمع تعاونی‌های شهرستان مبارکه اظهار کرد: احساس تکلیف مردم در تمام مناسبت‌ها به ویژه مسائل اقتصادی، تداوم انقلاب را به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی که مدنظر رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است ضرورت ورود همه‌جانبه مردم در عرصه‌های اقتصادی را تأکید می‌کند، تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس نیز حضور مردم بسیار تعیین‌ کننده بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان توسعه کمی و کیفی قوانین تعاون توسط نمایندگان مجلس و ایجاد یک قانون مدون در مورد تعاونی‌ها را سبب افزایش راندمان تعاونی‌ها برشمرد و گفت: فرهنگ‌سازی تعاون نیز باید عمومیت بیشتری پیدا کند.

وی توانمندسازی بخش‌های تعاونی را با افزایش آموزش‌های لازم توسط دستگاه‌ها به خصوص سازمان فنی و حرفه‌ای بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: اجرای درست دستورالعمل‌های اصل 44 قانون اساسی نیز ما را به سوی اهداف تعاونی کشور بهتر سوق می‌دهد.

قادری دشمن امروز با جنگ نرم و کار فرهنگی به مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آمده و با سنگ‌اندازی‌های خود در تلاش است تا انقلاب ما را از نظر معنوی دچار آسیب کند پس باید در حفظ انقلاب و ارزش‌های آن بیش از پیش کوشا باشیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف تشکیل این همایش ایجاد تعامل بین مدیران دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت متبوع به منظور برنامه‌ریزی لازم جهت استفاده مناسب از تمام ظرفیت‌های دستگاه‌ها در راستای هم افزایی است، گفت: لازم است با شناخت هرچه بهتر نسبت به فعالیت‌ها و نوع خدمات ارائه شده توسط دستگاه‌ها برنامه کاری توسط هر دستگاه اجرایی به عنوان منشور کاری تهیه و مورد عمل قرار گیرد.

وی در زمینه اقدامات انجام شده در زمینه شعار سال جاری تصریح کرد: باید قیمت تمام شده تولیدات داخلی کاهش و در کنار آن کیفیت محصولات افزایش یابد همچنین فرهنگ‌سازی مناسبی در زمینه استفاده مردم از محصولات داخلی صورت گیرد.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول