اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دانشگاه آزاد قزوین انجام می‌شود

راه‌اندازی مجهزترین مراکز خدمات روان‌شناسی و مشاوره کشور

خبرگزاری فارس: عضو انجمن روان‌شناسی ایران گفت: به زودی مرکز خدمات روان‌شناسی و مشاوره‌ای اندیشه مطابق با آخرین استانداردهای دنیا در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین آغاز به کار می‌کند.

راه‌اندازی مجهزترین مراکز خدمات روان‌شناسی و مشاوره کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، علیرضا عابدین با اشاره به اهداف راه‌اندازی این مرکز اظهار داشت: یکی از مشکلات اساسی در ایران، نبود مراکز درمانی- آموزشی کافی برای دانشجویان رشته‌های روان‌شناسی بالینی و مشاوره است.

وی ادامه داد: همچنین نبود مربیان و استادان مجرب که قابلیت تدریس در چنین مراکزی را داشته باشند، از اهداف راه‌اندازی و تشکیل این مرکز در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به شمار می‌آید.

عضو انجمن روان‌شناسی ایران در خصوص چگونگی استفاده افراد از این مرکز یادآور شد: مرکز خدمات روان‌شناسی و مشاوره اندیشه، مرکزی روان‌درمانی، مشاوره‌ای و آموزشی است و دانشجویان می‌توانند از این مرکز برای بالا بردن سطح علمی و عملی آموخته‌های خود استفاده ببرند و با توجه به اینکه این مرکز در دانشکده فنی و حرفه‌ای نواب دانشگاه آزاد اسلامی قزوین راه‌اندازی شده، قشرهای مختلف مردم می‌توانند از خدمات این مرکز استفاده کنند.

مدیرعامل مؤسسه روان‌شناسی افق‌های نوین تحول خاطرنشان کرد: در کنار آموزش و ارائه خدمات روان‌درمانی، انجام فعالیت‌های پژوهشی در این مرکز از اهداف دیگر در نظر گرفته شده، یعنی مرکز خدمات روان‌شناسی و مشاوره اندیشه، مرکزی آموزشی، درمانی و پژوهشی خواهد بود.

عابدین با اشاره به امکانات و تجهیزات در نظر گرفته شده برای این مرکز اضافه کرد: با حمایت و مساعدت موسی‌خانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و پیگیری‌های شاهقلیان رئیس پردیس تحصیلات تکمیلی واحد علوم و تحقیقات قزوین و متقی‌پور رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای، تجهیزات و ابزارهای در نظر گرفته شده برای این مرکز هم‌سطح با بهترین مراکز دنیا است.

این مسئول تصریح کرد: در این مرکز تجهیزات مختلفی همچون دوربین‌های مدار بسته، پاورپوینت و دستگاه ارائه مفاهیم آموزشی همزمان از استاد به دانشجوی در حال مشاوره (واکی.تاکی) مطابق با آخرین استانداردهای علمی و روش‌های نوین فراهم شده است.

وی افزود: از نکات قابل اهمیت برای مراجعه‌کنندگان به این مرکز، پایین بودن تعرفه و هزینه ویزیت و خدمات ارائه شده نسبت به تعرفه‌های سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران است، پس همه قشرهای جامعه از کودکان تا بزرگسالان می‌توانند از خدمات این مرکز بهره‌مند شوند.

مدیرعامل مؤسسه روان‌شناسی افق‌های نوین تحول یادآور شد: خدمات این مرکز در قالب‌های درمان انفرادی، زوج درمانی، خانواده درمانی و گروه درمانی با رویکردی یکپارچه‌نگر و با استفاده از مکتب‌های متفاوت و نوین ارائه می‌شود که می‌توان از آزمون‌هایی همچون آزمون‌های روان‌شناختی، هوش، استعداد و صنعتی سازمانی نام برد.

عابدین از دعوت استادان روان‌شناسی و مشاوره کشور برای همکاری در این مرکز خبر داد و گفت: برای ارائه خدمات بهتر از استادان برجسته روان‌شناسی و مشاوره کشور دعوت می‌کنیم تا با حضور در این مرکز در ارائه خدمات بهتر روان‌درمانی مستقیم و به خصوص تعلیم و تربیت بهتر دانشجویان ما را یاری کنند.

انتهای پیام/77002/ن/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول