اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج مهندسین استان سمنان:

بسیج مهندسین به مدیران خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌دهد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مهندسین استان سمنان گفت: بسیج مهندسین به مدیران و مسئولان استانی خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌دهد.

بسیج مهندسین به مدیران خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مرتضی دهرویه در نخستین جلسه اعضای شورای عالی و رؤسای کارگروه‌های تخصصی بسیج مهندسین با فرماندار شهرستان سمنان که در دفتر فرماندار سمنان برگزار شد، اظهار داشت: سازمان بسیج مهندسین پروژه‌های بزرگ مرکز استان و شهرستان‌های تابعه را رصد می‌کند.

وی تصریح کرد: از این رو است که سازمان بسیج مهندسین استان سمنان می‌تواند به مدیران و مسئولان استان خدمات مشاوره‌ای ارائه کند.

رئیس سازمان بسیج مهندسین استان سمنان خاطرنشان کرد: بسیج مهندسین در کمیسیون‌های صنعت و کشاورزی استانداری سمنان عضو است و توانسته در نظام‌های مهندسی ساختمان، صنعت و معدن و کشاورزی نیز جایگاه خود را تثبیت کند.

دهرویه افزود: با توجه به عضویت نیروهای متخصص مهندسی در کارگروه‌های تخصصی سازمان بسیج مهندسین، این سازمان آمادگی دارد تا به عنوان بازوی فکری مجموعه فرمانداری، به ارائه نظر و اقدامات اجرایی بپردازد.

انتهای پیام/22494/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول