اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره مشاوره تربیتی آموزش و پرورش فارس خبر داد

کسب رتبه برتر کشوری گروه مشاوره فارس

خبرگزاری فارس: رئیس اداره مشاوره تربیتی آموزش و پرورش فارس از کسب رتبه برتر کشوری گروه آموزشی مشاوره این استان خبر داد.

کسب رتبه برتر کشوری گروه مشاوره فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، کامران حکمت ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: گروه آموزشی مشاوره و پرورشی زیر نظر اداره مشاوره تربیتی از سال تحصیلی 90-1389 فعالیت خود را آغاز کرد و با دستور وزارت متبوع و ابتکار عمل استانی در قالب یک گروه آموزشی هماهنگ مشغول به فعالیت شد.

وی افزود: در ارزیابی‌های به عمل آمده توسط وزارت آموزش و پرورش از فعالیت‌ گروه‌های آموزشی مشاوره و پرورشی سراسر کشور، استان فارس توانست حائز رتبه برتر کشوری شود.

حکمت با اعلام اینکه حضور گروه‌های آموزشی به منظور ارزیابی، انتقال دستورالعمل‌ها و دریافت بازخورد طرح‌ها امری ضروری به نظر می‌رسد، بیان کرد: حضور گروه‌های آموزشی مشاوره و پرورشی در مدارس و تبادل آرا، رفع ابهام‌ها و مشارکت فکری باعث دلگرمی بیشتر مشاوران و مربیان می‌شود.

وی در مورد برنامه‌ها و فعالیت‌های گروه آموزشی مشاوره و پرورشی ابراز داشت: با تلاش و پیگیری همکاران اداره مشاوره تربیتی این استان، گروه آموزشی مشاوره و پرورشی با برنامه‌ریزی جدید توانست پشتوانه علمی و اداری مطلوب‌تری برای نیروهای مشاوره و پرورشی در مدارس به وجود آورد.

حکمت تصریح کرد: پیگیری طرح‌هایی مانند تهیه منابع علمی، ارائه نمونه سئوالات، ارتباط مناسب با سرگروه‌های فعالیت‌های پرورشی و مشاوره سایر استان‌ها به منظور تبادل تجربه و بهره‌گیری از ابتکارات از جمله برنامه‌های گروه مشاوره این استان است.

رئیس اداره مشاوره تربیتی آموزش و پرورش فارس همچنین اعلام اولویت‌های مشاوره‌ای و تربیتی بر اساس ارزیابی و نیازسنجی و آسیب‌شناسی وضعیت موجود برای نیل به وضعیت مطلوب، ارتباط موثر و مستمر با سرگروه‌های مشاوره و پرورشی این استان را از دیگر فعالیت‌های گروه مشاوره فارس دانست و خاطرنشان کرد: در همین راستا بازدید‌های مستمر از مدارس و مراکز و هسته‌های مشاوره و نواحی و مناطق این استان، تهیه بانک اطلاعاتی و تشکیل جلسات و ارائه کلاس‌های ضمن خدمت توانسته است در دستیابی به اهداف کمک بسیاری کند.

انتهای پیام/2448/صا/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول