اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌ رضوی:

41 درصد مراجعان مرکز مشاوره دادگستری به سازش می‌رسند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان‌رضوی گفت: نتایج اجرای طرح خانواده پایدار در دادگستری نشان‌دهنده این است که 41 درصد مراجعان به مرکز مشاوره دادگستری به سازش می‌رسند.

41 درصد مراجعان مرکز مشاوره دادگستری به سازش می‌رسند

محمد غفاری ‌در حاشیه مراسم افتتاحیه طرح خانواده پایدار در کمیته امداد در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس اظهار کرد: نتایج به دست آمده از اجرای طرح خانواده پایدار در حدود 58 روز که از افتتاح طرح در دادگستری می‌گذرد به نوعی شوق‌آور است.

وی تصریح کرد: گر چه آمارهای ارائه شده در این زمینه دقیق نیست و باید بعد از گذشت یک سال از اجرایی شدن این طرح در مورد کارکرد آن نظر داد.

معاون سیاسی ‌ـ امنیتی استاندار خراسان‌رضوی با اشاره به نقش کمیته امداد در فرآیندهای پنجاه‌و‌یک‌گانه طرح جامع خانواده پایدار خاطر نشان کرد: نقش کمیته امداد در آن بخش ‌از خانواده‌هایی است که مشکلات اجتماعی و نبود تفاهم با یکدیگر ندارند ولی به دلایل اقتصادی می‌خواهند از هم جدا شوند.

غفاری ادامه داد: در این دسته از خانواده‌های کمیته امداد حمایت‌هایی در راستای توانمندسازی اقتصادی و بعضا مشاوره‌ای انجام می‌دهند تا خانواده‌های آنها دچار از هم گسیختگی نشود.

وی با اشاره به نقش سابق کمیته امداد در فرآیند طلاق متذکر شد: در حال حاضر به جای اینکه کمیته امداد در آخر خط قرار بگیرد و از خانواده‌هایی حمایت کند که به نوعی سرپرست خود را از دست داده‌اند از خانواده‌های در حال جدا شدن حمایت کند تا خانواده‌شان از هم نپاشد.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار خراسان‌ رضوی با اظهار امیدواری نسبت به دستاوردهای اجرایی شدن خانواده پایدار ادامه داد: امید می‌رود که نتایج این ارگان نیز مانند دادگستری رضایت‌بخش باشد.

انتهای پیام/ق/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول