اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور ایثار‌گران اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان:

جامعه ایثار‌گری نیازمند بهره‌مند شدن از مشاوره شغلی است

خبرگزاری فارس: مسئول امور ایثار‌گران اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: در حال حاضر اشتغال به عنوان یکی از مهم‌ترین نیاز‌ها و دغدغه‌های جامعه ایثار‌گری است و این قشر از جامعه باید از مشاوره‌های شغلی و کاری برخوردار شوند.

جامعه ایثار‌گری نیازمند بهره‌مند شدن از مشاوره شغلی است

باقر مارانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه رسیدگی به وضعیت شغلی ایثار‌گران، جانبازان و خانواده‌های آنها یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی این مجموعه به شمار می‌رود، اظهار کرد: همچنین با اجرای یک برنامه‌ریزی هدفمند و جامع درصدد ارائه مشاوره شغلی و کاری به این قشر از جامعه هستیم.

وی اضافه کرد: البته از ابتدای سال تاکنون دفتر امور ایثار‌گران اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اقدامات بسیاری را در راستای ارائه مشاوره شغلی و کاری به ایثار‌گران، جانبازان و خانواده‌های آنها انجام داده که این اقدامات در سال‌های گذشته نسبت به این افراد صورت نگرفته است.

مسئول امور ایثار‌گران اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر نیز کار‌یابی این افراد به صورت مستقیم در این اداره صورت می‌گیرد، تصریح کرد: در حال حاضر اشتغال به عنوان یکی از مهم‌ترین نیاز‌ها و دغدغه‌های جامعه ایثار‌گری است و این قشر از جامعه باید از مشاوره‌های شغلی و کاری برخوردار شوند.

وی با تاکید بر اینکه دفتر امور ایثارگران این اداره نیز با تمام توان خود در راستای ارائه مشاوره شغلی و کاری به این افراد اقدامات لازم را انجام می‌دهد، ادامه داد: البته بر خلاف دیدگاهی که در جامعه حاکم است و تمام مردم بر این تصور هستند که جانبازان و ایثار‌گران در زمینه اشتغال با مشکلی مواجه نیستند اما این قشر از جامعه نیز از وضعیت اشتغال در سطح کشور نا‌رضایتی‌های بسیاری دارند.

مارانی با اشاره به تعداد جانبازان و ایثار‌گران این اداره تاکید کرد: حدود 146 نفر جانباز، پنج نفر آزاده، 22 نفر فرزند شهید، یک نفر همسر شهید، 14 رزمنده و سه پدر شهید عضو دفتر امور ایثار‌گران این اداره هستند.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول