اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان:

سنجش آمادگی دستگاه‌ها از اهداف برگزاری مانور آبفای زنجان است

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان گفت: سنجش آمادگی دستگاه‌ها از مهم‌ترین اهداف برگزاری مانور هماهنگی مدیریت بحران آبفای استان زنجان است.

سنجش آمادگی دستگاه‌ها از اهداف برگزاری مانور آبفای زنجان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مسلم پورنصرت پیش‌ازظهر امروز در نخستین مانور سراسری هماهنگی مدیریت بحران آب و فاضلاب، سازمان‌های تخصصی استانی و استان‌های معین در زنجان اظهار داشت: با توجه به اینکه شرکت‌های خدماتی با موارد و حوادث پیش‌بینی نشده مواجه می‌شوند، ارائه خدمات توسط شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در حالت عادی نیز بحرانی و اضطراری محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه باید آمادگی لازم برای سازماندهی همه امکانات در استان زنجان وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: با آمادگی می‌توان در شرایط بحرانی عملکرد خوبی را ارائه داد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان با بیان اینکه در برخی از حوادثی که در استان‌های مجاور رخ داده است، شرکت آب و فاضلاب استان زنجان نیز بر اساس اعلام نیاز استان مربوطه خدمات مورد نیاز را ارائه کرده است، تصریح کرد: سنجش آمادگی دستگاه‌های اجرایی از مهم‌ترین اهداف برگزاری مانور سراسری هماهنگی مدیریت بحران آب و فاضلاب، سازمان‌های تخصصی استانی و استان‌های معین در زنجان محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه ارزیابی‌های لازم از عملکرد دستگاه‌های مختلف در مانور مدیریت بحران آب و فاضلاب استان زنجان صورت می‌گیرد، ادامه داد: هماهنگی هر چه بیشتر دستگاه‌ها از محورهای اجرای این مانور مهم به شمار می‌رود.

*حضور هشت استان در اجرای مانور سراسری آبفا

پورنصرت با اشاره به اینکه نمایندگانی از استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، قزوین، گیلان، کردستان، همدان، مرکزی و اردبیل در اجرای مانور سراسری هماهنگی مدیریت بحران آب و فاضلاب استان زنجان حضور دارند، ادامه داد: همکاری تیپ انصارالمهدی، جمعیت هلال‌احمر، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی، شرکت توزیع برق، صدا و سیمای مرکز زنجان و شرکت فرآورده‌های نفتی استان در اجرای این مانور قابل تقدیر است.

انتهای پیام/73006/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول