اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری آبیک مطرح کرد

مانور سگ‌های ولگرد در سطح شهر آبیک/شهرداری تدبیر کند

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک گفت: گزارش‌های فراوانی به فرمانداری مبنی بر حضور سگ‌های ولگرد در سطح شهر‌ رسیده که ‌شهرداری‌ باید تدابیر لازم را در زمینه معدوم کردن ‌آنها بیندیشد‌.

مانور سگ‌های ولگرد در سطح شهر آبیک/شهرداری تدبیر کند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حمید بغدادی ظهر در جلسه شورای سلامت شهرستان آبیک در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: شوراها و دهیاران باید در زیر پوشش در آوردن روستاها به اداره آب و فاضلاب روستایی پیشگام باشند و در این زمینه مردم را تشویق و ترغیب کنند.

وی افزود: شوراها به عنوان نمایندگان مردم روستاها باید به ارتقای سطح سلامت مردم کمک کنند و در راستای سلامت عمومی مردم که یکی از آنها استفاده از آب شرب سالم است گام‌های مؤثری بردارند.

این مسئول ادامه داد: مسئولان باید با حمایت‌ها و پشتیبانی لازم از شوراها و دهیاران، آنان را در سوق دادن مردم به سمت زیر پوشش در آمدن اداره آب و فاضلاب روستایی یاری رسانند.

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه از سال 88 حق و حقوقی برای دهیاران روستاها تعیین و احکامی برای آنان صادر شده، مطلوب است که به عنوان متولی روستا وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.

بغدادی اذعان کرد: اگر به دلیل کمبود اعتبارات امسال اداره آب و امور فاضلاب روستایی شهرستان آبیک در توانش نیست که روستاهایی که زیر پوشش این اداره قرار ندارند را زیر پوشش درآورد، می‌تواند با ارائه راهکارهای لازم در رفع مشکل موجود تدابیر لازم را فراهم کرد تا روستائیان بتوانند از آب شرب سالم استفاده کنند.

وی بیان کرد: از شهرداری شهرهای آبیک و خاکعلی می‌خواهیم با توجه به اینکه اتلاف سگ‌های ولگرد و حیوانات ناقل بیماری به آنان سپرده شده است، با فعال کردن کمیته‌های خود و تشکیل جلسات مؤثر و انعقاد قرارداد با میر شکارها از ورود سگ‌های ولگرد که گاه در سطح شهر به طور انفرادی و یا گله‌ای پرسه می‌زنند، جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: گزارش‌های فراوانی به فرمانداری مبنی بر حضور سگ‌های ولگرد در سطح شهرها رسیده که مطلوب است شهرداری‌ها با توجه به وظایفی که دارند تدابیر لازم را در زمینه معدوم کردن حیوانات ناقل بیماری و به ویژه سگ‌های ولگرد بیاندیشند و با توجه به خطراتی که دارند از ورود آنها به شهرها جلوگیری شود.

انتهای پیام/77006/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول