اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

برگزاری چهاردهمین مانور ایمنی و زلزله در مدارس زاهدان

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان گفت: چهاردهمین مانور ایمنی و زلزله در مدارس با حضور 80 نفر امدادگرخواهر و برادر در زاهدان برگزار شد.

برگزاری چهاردهمین مانور ایمنی و زلزله در مدارس زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان مژگان اصلی صبح امروز در چهاردهمین مانور ایمنی و زلزله در مدرسه محوری راهنمایی دخترانه حضرت محمد رسول‌الله (ص) زاهدان اظهار داشت: تعداد 80 نفر از امدادگران خواهر و برادر جمعیت هلال‌احمر استان در این مانور شرکت کردند.

وی افزود: این افراد در قالب تیم‌های واکنش سریع، کوهستان، حمل، آوار، تریاژ، اسکان اضطراری، ارزیاب و آنست به مدت یک هفته تمرینات روزانه در مدرسه راهنمایی حضرت رسول‌الله (ص) توانستند در مانور ایمنی و زلزله امروز مدارس را به خوبی به اجرا در آورند.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: این مانور با همکاری آموزش و پرورش، ستاد بحران استانداری، آتش نشانی و اورژانس انجام شد.

اصلی گفت: مسئولان ضمن تقدیر از سعه صدر مدیران و معلمان و همکاری خوب دانش‌آموزان در اجرای این مانور به آمادگی و آموزش‌های صحیح در زمینه نحوه پناه‌گیری، مکان‌های پناه‌گیری، صحبت و خواستار انتقال اطلاعات امدادی به درون خانواده‌ها شدند.

ساعت 10:30 دقیقه صبح امروز زنگ ایمنی و زلزله همزمان در سراسر کشور  به صدا درآمد که مانور فوق با رمز«یا ابا‌عبدالله‌الحسین(ع)» آغاز و با هدف افزایش توان امدادی، تعیین مکان‌های امن مدارس، جذب و تشویق نوجوانان به فعالیت‌های امدادی به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/75002/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول