اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس کارگروه پژوهش آموزش و پرورش استان قزوین:

معلمان پژوهشگر در قزوین تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس کارگروه تحقیق و پژوهش اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: به زودی همایش تجلیل از معلمان، دانشجویان و دانش‌آموزان پژوهشگر در قزوین برگزار می‌شود.

معلمان پژوهشگر در قزوین تجلیل می‌شوند

علی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: به زودی همایش تجلیل از معلمان، دانشجویان و دانش‌آموزان پژوهشگر در قزوین با حضور مسئولان ارشد استانی برپا می‌شود.

وی افزود: همایش تجلیل از معلمان، دانشجویان و دانش‌آموزان پژوهشگر به مناسبت هفته پژوهش با حضور مسئولان ارشد استانی در آمفی‌تئاتر مرکز تربیت معلم در قزوین برگزار می‌شود.

این مسئول اذعان داشت: در همایش تجلیل از معلمان، دانشجویان و دانش‌آموزان پژوهشگر قزوینی مسئولان استانی از جمله استاندار قزوین، مدیرکل و معاونان آموزش و پرورش استان قزوین، مسئولان دانشگاه، فرهنگیان و یکی از اساتید دانشگاه تهران حضور دارند.

رئیس کارگروه تحقیق و پژوهش اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: در این همایش از 20 نفر از معلمان، دانشجویان و دانش‌آموزان پژوهشگر و محقق قزوینی تجلیل به عمل می‌آید.

محمدی افزود: امسال یک نفر از معلمان قزوینی در طرح معلم پژوهنده در کشور رتبه برتر را کسب کرده است که از ایشان در همایش معلمان، دانشجویان و دانش‌آموزان پژوهشگر توسط مسئولان قزوینی تجلیل می‌شود.

رئیس کارگروه تحقیق و پژوهش اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به اینکه 25 تا 30 آذر هفته پژوهش نام‌گذاری شده است، بیان کرد: در این هفته مسئولان آموزش‌ و پرورش استان قزوین برنامه‌های مختلفی برای تبیین و ترویج تحقیق و پژوهش بین معلمان، دانش‌آموزان و دانشجویان در مدارس و دانشگاه برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه 14 منطقه آموزش و پرورش در استان قزوین وجود دارد، متذکر شد: در هر منطقه کمیته پژوهشی تشکیل شده است که مسئولان این کمیته درباره جایگاه تحقیق و پژوهش در مدرسه‌ها سخنرانی می‌کنند تا دانش‌آموزان را با اهمیت این موضوع بیشتر آشنا کنند.

انتهای پیام/77009/ح/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول