اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه شب یلدا

قیمت میوه در بازار مشهد 10 درصد افزایش یافت

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مشهد گفت: قیمت میوه درجه یک در بازار مشهد 5 تا 10 درصد افزایش یافته است.

قیمت میوه در بازار مشهد 10 درصد افزایش یافت

حسین مصدق در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در ارتباط با تامین میوه شب یلدا در مشهد اظهار کرد: وضعیت بازار میوه در آستانه شب یلدا در مشهد بسیار مناسب است و افزایش چشمگیری در قیمت‌ها تا به امروز مشاهده نمی‌شود.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مشهد افزود: ممکن است افزایش قیمت جزئی تا شب یلدا در بازار اتفاق افتد به ویژه در هندوانه چون امسال تولید آن کمتر نسبت به سال گذشته بوده و سبب شده قیمت آن افزایش پیدا کند که در حال حاضر مغازه‌های عمده‌فروشی سطح مشهد کیلویی هزار و 300 تومان و در خرده‌فروشی‌ها هزار و 700 تومان به فروش می‌رسد.

مصدق یادآور شد: مرکبات و موز میوه‌های وارداتی استان هستند که قیمت موز افزایش داشته و در عمده فروشی‌های شهر مشهد کیلویی 3 هزار تومان به فروش می‌رسد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه استقبال مردم از خرید میوه درجه یک بیشتر است قیمت آن در این چند روز اخیر 5 تا 10 درصد افزایش یافته است.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مشهد تاکید کرد: هیچ گونه کمبود میوه‌ای در بازار برای شب یلدا وجود ندارد و در آستانه شب یلدا بازرسی از میادین توزیع میوه در سطح شهر مشهد تشدید می‌شود و اگر تخلفی رؤیت شود با متخلف برخورد و به مقدار تخلف خود جریمه می‌شود.

مصدق خاطر نشان کرد: میوه دارای ماندگاری نیست و باید روزانه به فروش برسد و با توجه به اینکه بعد از شب یلدا بازار دچار افت قیمت می‌شود بنابراین فروشندگان سعی می‌کنند میوه در سردخانه ذخیره کرده خود را برای فروش در این چند روز وارد بازار کنند.

انتهای پیام/70002/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول