اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه صنف بارفروشان مشهد

نظارت بر میادین میوه مشهد تشدید می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه صنف بارفروشان مشهد از تشدید نظارت بر میادین میوه و تره‌بار مشهد در هفته پایانی آذر ماه خبر داد.

نظارت بر میادین میوه مشهد تشدید می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، هاشم افخمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در مشهد اظهار کرد: بیشترین میوه‌های مورد استقبال در ایام منتهی به شب یلدا؛ هندوانه، انار و سیب درختی بوده که با توجه به ذخیره‌سازی مناسب، در هفته پایانی آذر ماه جوابگوی تقاضای مردم خواهیم بود.

افخمی درباره عرضه مرکبات عنوان کرد: مصرف انواع مرکبات نیز در این ایام قابل توجه است که با توجه به فصل وفور این محصولات، مشکلی در عرضه آنها در میادین بار نداریم.

وی با اشاره به افزایش قیمت میوه‌های پرمصرف در شب یلدا نسبت به سال گذشته تصریح کرد: افزایش هزینه‌های جانبی تولید و عرضه میوه از جمله هزینه کارگر، کرایه حمل، سردخانه و جعبه پلاستیکی سبب افزایش قیمت محصولات در مقایسه با سال گذشته شده است.

رئیس اتحادیه صنف بارفروشان مشهد افزود: بازرسی در ایام پایانی آذر ماه برای کنترل عرضه میوه و تره‌بار در میادین بار تشدید می‌شود و اتحادیه همکاری لازم را در این رابطه با بازرسان مجمع امور صنفی خواهد داشت.

افخمی در پایان عنوان کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلو هندوانه، سیب درختی و انار درجه یک در میادین بار به ترتیب 1000 ، 1500 و 2200 تومان است و افزایش قیمت مجاز برای واحدهای صنفی سطح شهر برای میوه‌های درهم 20 درصد و برای میوه‌های دستچین 30 تا 35 درصد است.

انتهای پیام/70002/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول