اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی کاشمر:

ایجاد میادین میوه در کاشمر نتیجه معکوس داشته است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر کاشمر به بیان انتقادات خود از برخی نواقص در مدیریت شهری کاشمر پرداخت.

ایجاد میادین میوه در کاشمر نتیجه معکوس داشته است

سیدحسین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار کرد: معضل ساخت و سازهای غیرمجاز در بافت فرسوده و حاشیه شهر و حتی در خیابان‌های اصلی شهر کاشمر همچنان ادامه دارد و گروه اجرائیات شهرداری باید جدیت و نظارت بیشتری در برخورد با متخلفان ساختمانی داشته باشد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مشکلاتی که در سطح شهر ملموس است و شهروندان معترض هستند بحث سد معبر است که برای رفع این مشکل تاکنون اقدام خاصی صورت نگرفته است.

حسینی گفت: به‌ویژه در مرکز شهر با وجود اینکه پیاده‌روها کم‌عرض بوده و رفت‌و‌آمد زیادی هم در آنها انجام می‌شود، برخی میوه‌فروشی‌ها نیمی از پیاده‌رو را اشغال کرده و رفت‌و‌آمد مردم را با مشکلات بیشتری مواجه می‌کنند.

وی افزود:‌ انتقاد دیگری که به مدیریت شهری وارد است مربوط به مکان‌های عرضه مستقیم میوه و تره‌بار است که شهرداری با هدف ارائه میوه ارزان‌قیمت راه‌اندازی کرده است، ولی نتیجه عکس داده و میوه‌ها با قیمتی گران‌تر به مردم عرضه می‌شود.

رئیس شورای شهر کاشمر در بیان انتقاد چهارم خود گفت: در راستای راه‌اندازی آرامستان جدید شهر با اینکه تبلیغات و هزینه زیادی شده است اما فاز اول بهشت بقیع همچنان حالت رکود را دارد و لازم است اقدامات تکمیلی انجام و فرهنگ‌سازی لازم برای دفن اموات در این مجموعه صورت بگیرد.

انتهای پیام/70007/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول