اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبسرد:

میدان میوه و تره‏بار آبسرد احداث می‏شود

خبرگزاری فارس: شهردار آبسرد از احداث میدان میوه و تره‏بار این شهر برای تامین رفاه حال تولیدکنندگان و مصرف‏کنندگان آبسردی خبر داد.

میدان میوه و تره‏بار آبسرد احداث می‏شود

عبدالله متولی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: میدان میوه و تره‏بار شهر آبسرد در زمینی به مساحت 12 هزار و 400 متر مربع در کنار محور اصلی این شهر ایجاد می‏شود.

وی ادامه داد: بر اساس طرح‏های اجرایی، میدان میوه و تره‏بار آبسرد با 54 غرفه 100 متر مربعی، 5 هزار و 400 متر مربع فضای عرضه محصولات زراعی و باغی را در خود جای می‏دهد.

متولی اضافه کرد: در این پروژه، امور زیربنایی و روبنایی متعددی برای تامین رفاه حال تولیدکنندگان و مصرف‏‏کنندگان پیش‏بینی شده است.

شهردار آبسرد افزود: ایجاد راه‏های دسترسی مناسب برای ورود و خروج سواره در داخل و بیرون سایت شامل خیابان‏هایی با عرض 12 متر در خارج و هشت متر در داخل مجموعه از جمله این امکانات است.

وی ادامه داد: دسترسی برای ورود و خروج خریداران و همچنین کانال‏کشی به صورت شبکه‏ای برای دفع آب‏های سطحی نیز در این مجموعه در نظر گرفته شده است.

متولی اضافه کرد: علاوه بر این، لوله‏گذاری گاز شهری به همراه سامانه‏های گرمایشی شوفاژ برای هر غرفه به صورت مجزا پیش‏بینی شده است.

شهردار آبسرد افزود: تجهیز غرفه‏های عرضه محصولات کشاورزی میدان میوه و تره‏بار آبسرد به سیستم‏های امنیتی شامل دوربین مدار‏بسته در این پروژه فراموش نشده است.

وی ادامه داد: همچنین محل پارک خودروی خریداران و غرفه‏داران در مساحتی بالغ بر 650 متر مربع و گنجایش 33 خودرو در این مرکز احداث می‏شود.

متولی اضافه کرد: ایجاد شبکه روشنایی، احداث نمازخانه به متراژ 300 متر مربع، پیش‏بینی تأسیسات اعلام و اطفای حریق، ساخت تأسیسات بهداشتی شامل حمام و سرویس بهداشتی، مرکز سردخانه‏ای و باسکول از ملزوماتی است که در میدان میوه و تره‏بار آبسرد پیش‏بینی شده است.

شهردار آبسرد افزود: احداث رستوران، بانک، محل جمع‏آوری زباله‏های مرکز و پیش‏بینی مسیری برای نظافت و شست‏وشوی بهتر محیط نیز از نظر کارشناسان طراح پروژه به دور نمانده است.

انتهای پیام/25682/و/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول