رضا جلیلزاده امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: 300 باب غرفه موقت میوه و ترهبار به صورت بازارچه در نقاط مختلف شهر برای دسترسی آسان میوه و ترهبار احداث شد که با اجارهبهای مناسب به شهروندان تحویل شده و همچنان به دنبال شناسایی محلهای مناسب برای احداث بازارچههای چندمنظوره و دائمی هستیم.
وی با اشاره به برخی از برنامههای کوتاه مدت سازمان میادین میوه و ترهبار شهرداری ارومیه افزود: توسعه میدان میوه و ترهبار شهرداری، بازگشایی خیابان 20 متری داخل میدان برای کاهش بار ترافیکی و تملک زمینهای بین حاشیه و توسعهیافته با مساحت 30 هزار مترمربع از جمله برنامههای این سازمان در کوتاه مدت است.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و ترهبار شهرداری ارومیه در زمینه برنامههای بلندمدت این سازمان تأکید کرد: انتقال میدان میوه و ترهبار به خارج از شهر با اولویت جاده شهید کلانتری در زمره برنامههای بلندمدت سازمان قرار دارد و برای خرید زمین میدان میوه و ترهبار نیاز به بیش از 30 میلیارد ریال اعتبار است که از منابع داخلی سازمان تأمین میشود و عمدتاً با اجرای طرح فروش مغازه این اعتبار تأمین میشود.
جلیلزاده خاطر نشان کرد: سال جاری زیرسازی و آسفالت محوطه مرکزی میدان، لکهگیری و محل حفاری با اعتباری بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون ریال با همکاری سازمان عمران شهرداری ارومیه، خیابانکشی 20 متری داخل میدان نزدیک به 200 متر طول، احداث جوی 70 سانتیمتری برای هدایت آبهای سطحی، افزایش ارتفاع و بازسازی و لایهروبی داخل میدان به طول 80 متر از اقدامات و طرحهای عمرانی سازمان میادین میوه و ترهبار شهرداری ارومیه است.
انتهای پیام/61012/ن/د1000