اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان:

دسترسی آسان به میوه و تره‌بار فلسفه کانکس‌های شهری است

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری زنجان گفت: فلسفه راه‌اندازی کانکس‌های موجود در سطح شهر، دسترسی آسان مردم به میوه و تره‌بار است.

دسترسی آسان به میوه و تره‌بار فلسفه کانکس‌های شهری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی محمدی ظهر امروز در جلسه کارگروه امور اقتصادی و تولیدی استان زنجان اظهار کرد: کانکس‌هایی که در اختیار مردم برای عرضه میوه و تره‌بار قرار می‌گیرد، برای دسترسی آسان مردم به میوه و تره‌بار راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه فلسفه این کانکس‌ها برای دسترسی آسان به خدمات است، افزود: این کانکس‌ها بیشتر در شهرک‌های اقماری راه‌اندازی شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان از نظارت شهرداری بر روند فعالیت‌های این کانکس‌ها خبر داد و گفت: اقدامات لازم در این زمینه انجام می‌شود.

مدیرکل تعاون روستایی استان زنجان نیز در ادامه این جلسه از فعالیت تعاونی‌های عرضه میوه و تره‌بار در دو نقطه شهر زنجان خبر داد و افزود: این تعاونی‌ها در خیابان بعثت و جنب کلانتری 15 تعبیه شده است.

رسول علیمردانی با اشاره به راه‌اندازی تعاونی میوه و تره‌بار در شهرستان ابهر تصریح کرد: در شهرستان خرم‌دره نیز این تعاونی‌ها راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه در زمینه تامین میوه کانکس‌های موجود در استان تعاونی روستایی می‌تواند میوه را به قیمت عمده را در اختیار این افراد قرار دهد، افزود: این امر موجب کاهش قیمت میوه و تره‌بار از طریق کانکس‌ها می‌شود.

مدیرکل تعاون روستایی استان زنجان عدم همکاری شهرداری را از مشکلات تعاونی‌های میوه و تره‌بار عنوان کرد و افزود: با همیاری بیشتر زمینه همکاری افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/73003/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول