اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سمنان:

تلاش حوزه‏های علمیه و دانشگاه‏ها برای سعادت جامعه بشری است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان گفت: تلاش حوزه‏های علمیه و دانشگاه‏ها در اصل در این خلاصه می‏شود که بتوانند برای سعادت جامعه بشری مفید باشند.

تلاش حوزه‏های علمیه و دانشگاه‏ها برای سعادت جامعه بشری است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا خلخالی عصر امروز در نشستی در سالن جلسات «غدیر» استانداری سمنان، به 27 آذر ماه، روز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: سالروز شهادت دکتر مفتح به نیکی به عنوان روز وحدت حوزه و دانشگاه نام‏گذاری شده است؛ چرا که ایشان در راستای نزدیک‏سازی دو منبع ارزشمند حوزه علمیه و دانشگاه تلاش بسیاری کردند.

وی تصریح کرد: روز وحدت حوزه و دانشگاه برای دو گروهی که در حقیقت در یک راستا و برای آگاهی‏رسانی به مردم و ارتقای علمی کشور تلاش می‏کنند، بسیار ارزشمند و باید به خوبی پاس داشته شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان اظهار داشت: تلاش حوزه‏های علمیه و دانشگاه‏ها در اصل در این خلاصه می‏شود که بتوانند برای سعادت جامعه بشری مفید باشند و باید دانست که دنیا و آخرت انسان به وسیله حوزه و دانشگاه تأمین می‏شود و بسیاری از مسائل با وحدت این دو قابل حل است.

خلخالی با بیان اینکه وحدت و انسجام باید محور اصلی فعالیت در حوزه‏های علمیه و دانشگاه‏های سراسر کشور باشد، گفت: در کشور اسلامی ایران، مهم‏ترین عامل شکل‏دهی وحدت بدون شک حرکت حول محور ولایت فقیه و تبعیت از فرامین ولی امر مسلمین جهان است.

وی با بیان اینکه امروز هم در حوزه‏های علمیه و هم در دانشگاه‏ها فضای یک‏پارچه خوبی شکل گرفته است، این موفقیت‏ها را مرهون خون شهیدان بزرگواری چون دکتر مفتح عنوان کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان یادآور شد: پیشرفت و رشد جامعه اسلامی و رسیدن به تعالی مد نظر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در گرو توجه به وحدت است.

انتهای پیام/22494/‌ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول