اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور:

تقویت روحیه جهادی با وحدت حوزه و دانشگاه محقق می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با بیان اینکه تقویت روحیه جهادی با وحدت حوزه و دانشگاه محقق می‌شود، گفت: نقش دانشگاهیان و روحانیون در تحقق وحدت بین این دو نهاد بسیار مهم و حیاتی است.

تقویت روحیه جهادی با وحدت حوزه و دانشگاه محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام محرمعلی فراشی ظهر امروز در همایش وحدت حوزه و دانشگاه در سنندج  اظهار کرد: معنای واقعی وحدت داشتن همبستگی دو نهاد علمی و فقهی کشور برای نیل به اهداف عالیه نظام است.

وی با تاکید بر اینکه تقویت روحیه جهادی با وحدت حوزه و دانشگاه محقق می‌شود، تصریح کرد: در شرایط کنونی نقش دانشگاهیان و روحانیون در تحقق وحدت حوزه و دانشگاه بسیار مهم و حیاتی است.

 

وی همبستگی و همفکری حوزه و دانشگاه را زمینه‌ساز رشد و ترقی نظام اسلامی دانست و افزود: باید برای رسیدن به اهداف نظام برنامه‌ریزی مناسب داشته باشیم.

 

حجت‌الاسلام فراشی با بیان اینکه بیداری اسلامی در جهان منبعث از انقلاب اسلامی است، گفت: دستیابی به وحدت توسط نسل سوم انقلاب و با پرچم‌داری رهبر معظم انقلاب صورت می‌گیرد.

 

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در ادامه به نقش سازنده بسیج در همه عرصه‌ها اشاره کرد و افزود: باید تفکر بسیجی در تمام شئونات زندگی مردم جامعه نهادینه شود.

 

وی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد اهمیت بسیج و روحیه بسیجی اشاره کرد و گفت: افراد بسیجی و غیر بسیجی صاحب تفکر بسیجی باید به خود افتخار کنند و در راستای رشد و ترقی بیش از پیش نظام با بهره‌گیری از این تفکر ارزشمند گام بردارند.

 

وی در پایان با گرامی‌داشت سالروز شهادت آیت‌الله مفتح ابراز امیدواری کرد: دانشگاهیان و روحانیون ادامه دهنده راه آن بزرگوار باشند.

 

گفتنی است؛ همایش گرامی‌داشت 27 آذرماه، روز وحدت حوزه و دانشگاه و همچنین سالروز شهادت آیت‌الله مفتح با حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان، رئیس دانشگاه کردستان، اساتید حوزه و دانشگاه، طلاب و روحانیون و دانشجویان در سالن همایش‌های مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سنندج برگزار شد.

 

انتهای پیام/79008/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول