اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

مبادله علم میان حوزه و دانشگاه مقدمه وحدت این دو نهاد است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مبادله علم و دانش میان حوزه و دانشگاه مقدمه ایجاد وحدت بین این دو نهاد تاثیرگذار است.

مبادله علم میان حوزه و دانشگاه مقدمه وحدت این دو نهاد است

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، آیت الله سید علی شفیعی ظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه جندی‌شاپور دزفول اظهار داشت: باید تلاش کرد تا برای ایجاد وحدت میان حوزه و دانشگاه تلاش کنیم و در این عرصه باید از همه توان خود برای ایجاد ارتباط بین این دو نهاد تاثیرگذار استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه وحدت حوزه و دانشگاه باعث پیشرفت است، افزود: باید تلاش کرد تا شرایط تبادلات علمی را بین این دو نهاد تاثیرگذار در جامعه فراهم کنیم و در این باره باید از همه توان موجود در این دو نهاد استفاده کرد.

شفیعی با اشاره به اینکه باید برای رسیدن به اجماع در این باره مباحث مختلفی را به بحث بنشینیم، تاکید کرد: باید درباره وضعیت وحدت بین حوزه و دانشگاه بررسی سریع و جامعی انجام شود و در این باره باید بسیار جامع به بررسی مسائل پرداخت.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: باید شرایط را برای ارتباط بیشتر میان حوزه و دانشگاه فراهم کرد و در این باره از همه توان خود باید استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: دانشگاه و حوزه هر دو برای توسعه علمی در کشور تلاش می‌کنند یکی در راه توسعه معنویت و دیگری توسعه علم و دانش بشری که هردو برای جامعه نیازی ضروری است.

شفیعی با تاکید بر اینکه نیاز است تا درباره وحدت حوزه و دانشگاه بیشتر و عمیق‌تر اندیشیده‌ شود، افزود: باید کوشید تا درباره وحدت میان حوزه و دانشگاه جامع‌تر بحث کنیم و در این باره باید از فرصت‌ها استفاده بیشتری کرد.

انتهای پیام/72006/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول