اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری مشهد:

نخستین شبکه وانت بی‌سیم حمل و نقل مشهد راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد گفت: نخستین شبکه وانت بی‌سیم حمل و نقل مشهد به‌زودی راه‌اندازی می‌شود.

نخستین شبکه وانت بی‌سیم حمل و نقل مشهد راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد، سید مهدی علوی‌مقدم اظهار داشت:استفاده از شبکه وانت بی‌سیم در راستای مطالعات جامع حمل و نقل بار شهری و با هدف ساماندهی وسایل حمل بار سیار و گردشی سطح شهر طراحی شده است.

وی اجرای این طرح را در هدفمندی سفرهای ناوگان سیار و حذف سفرهای زائد درون شهری مؤثر دانست و یادآور شد:کاهش آلودگی هوا، کاهش مصرف سوخت و جلوگیری از مشکلات ترافیکی از دیگر اهداف اجرایی شدن این طرح است.

علوی‌مقدم با اشاره به اینکه صلاحیت‌های فردی و اجتماعی رانندگان تحت پوشش این طرح از مراجع ذی‌صلاح استعلام خواهد شد گفت:این کار در بهبود امنیت حمل بار شهروندان تاثیر چشمگیری دارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد با بیان اینکه سامانه مذکور امکان ارائه خدمات متعدد الکترونیک در زمینه حمل بار را برای شهروندان فراهم خواهد آورد افزود: در حال حاضر بیش از 50 ایستگاه با همکاری سازمان ترافیک برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/70001/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول