اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان‌غربی خواستار شد

لزوم توجه ویژه به راه‌اندازی خطوط اتوبوس‌های تندرو در ارومیه

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌ غربی خواستار توجه ویژه‌ شهرداری ارومیه به تسریع در راه‌اندازی خطوط اتوبوس‌های تندرو شد.

لزوم توجه ویژه به راه‌اندازی خطوط اتوبوس‌های تندرو در ارومیه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه سیدجواد محمودی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک آذربایجان‌غربی که در سالن شماره 2 استانداری برگزار شد، اظهار داشت: راه‌اندازی خطوط اتوبوس‌های تندرو یکی از نیازهای اساسی مردم است که باید شهرداری ارومیه به‌ عنوان مرکز استان به آن توجه ویژه داشته باشد.

وی ادامه داد: راهنمایی و رانندگی باید در ارتباط با تحویل سیستم‌های مانیتورینگ خود با شهرداری همکاری کرده و این طرح را به آنان بسپارد تا به این ترتیب روند رو به کاهش حجم ترافیک و فعالیت‌های مختلف این نهاد را شاهد شویم.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد واحد ارومیه که ساختمان جدید خود را در جاده سلماس افتتاح کرده است، باید هر چه سریع‌تر تکلیف پارکینگ خود را مشخص کرده و از ایجاد مزاحمت برای مردم و عابران اجتناب کند.

محمودی تصریح کرد: ترافیک در مقابل کانون‌های زبان و برخی آموزشگاه‌های علمی به دلیل نبود فضای مناسب پارک خودروهای والدین، یکی از معضلات اصلی است که باید در راستای مناسب ‌کردن این طرح اقدامات لازم انجام شود.

وی ابراز داشت: وجود 32 مرکز آموزش خصوصی در خیابان شهید بهشتی ارومیه یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید مورد توجه مسئولان امر قرار بگیرد و به این ترتیب راهکاری برای خارج کردن این آموزشگاه‌ها و یا ایجاد فضای مناسب برای جلوگیری از ترافیک محل اندیشیده شود.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: طرح ترافیک خیابان امام (ره) ارومیه که از مدتی قبل آغاز شده، در حال حاضر دارای مشکلاتی است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به ارائه کارت تردد برای 5 هزار دستگاه خودرو اشاره کرد که سبب جلوگیری از موفقیت صددرصد طرح می‌شود.

محمودی با تأکید بر لزوم همکاری نهادهای متولی طرح‌های ترافیکی در استان عنوان کرد: تمام شهرهای استان باید از این نعمت برخوردار شوند، چرا که ارومیه به ‌عنوان مرکز استان دارای اهمیت خاصی است که در این راستا نیازمند توجه ویژه ادارات و مدیران نهادها است.

انتهای پیام/61012/ذ/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول