اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فناوری و اطلاعات تبلیغات اسلامی استان قم:

پیشرفت‌های حوزه‌های علمیه در عرصه دیجیتال مطلوب بوده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فناوری و اطلاعات تبلیغات اسلامی استان قم اقدامات و پیشرفت‌های حوزه‌های علمیه در عرصه پژوهش‌ها و تولیدات دینی را فراتر از حد تصور اعلام کرد.

پیشرفت‌های حوزه‌های علمیه در عرصه دیجیتال مطلوب بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام محمدعلی محسن‌زاده بعدازظهر امروز در همایش فضای سایبری، فرصت‌ها و تهدیدها، به تشریح ویژگی‌های اینترنت اشاره کرد و اظهار داشت: چند رسانه‌ای بودن، جذابیت و اثربخشی از جمله ویژگی‌های اینترنت است.

وی به ظرفیت بالای محتوایی سیستم اینترنت اشاره کرد و افزود: دسترسی به اطلاعات در آن انکارناپذیر است.

مدیرکل فناوری و اطلاعات تبلیغات اسلامی استان قم تعاملات چند سویه را از دیگر ویژگی‌های اینترنت عنوان و اضافه کرد: جمع‌زدایی و تنها کردن مردم از دیگر پیامدهای گسترش اینترنت در جهان محسوب می‌شود.

وی عدم وجود محدودیت زمانی را از دیگر ویژگی‌های اینترنت دانست و گفت: در واقع هیچ کنترل زمانی بر کاربران اینترنت امکان‌پذیر نیست.

حجت‌الاسلام محسن‌زاده به تحقیقات انجام شده در ایران در مورد جایگاه دین در اینترنت گفت: بر اساس این تحقیقات از هر شش کاربر یک نفر به دنبال مسائل دینی است.

وی با اشاره به پیش‌بینی انجام شده در مورد ظهور رسانه‌های جمعی و دو سویه به جای رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها اشاره کرد و گفت: وبلاگ از جمله این رسانه‌ها است که در آینده گسترش می‌یابد.

مدیرکل فناوری و اطلاعات تبلیغات اسلامی استان قم در بخش دیگری از سخنان خود به پژوهش و فضای دیجیتال اشاره و تصریح کرد: روند امور بیانگر موفقیت حوزه‌های علمیه بسیار فراتر از حد تصور در عرصه تولیدات دیجیتالی است.

وی افزایش سرعت در انجام و سرعت انتشار پژوهش‌، کاهش هزینه‌ها و افزایش مخاطبان را از جمله مزیت‌های استفاده از ابزار دیجیتالی در پژوهش‌ها عنوان کرد.

حجت‌الاسلام محسن‌زاده در این همایش امکانات موتورهای جستجوگر اینترنت از جمله گوگل را معرفی و برخی از آنها را نقد کرد و گفت: گوگل با تمام توان در خدمت استکبار است.

انتهای پیام/73004/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول