اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی:

حوزه علمیه قم بسیاری از انتظارات را محقق کرده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه قم گفت: از گذشته مأمن شیعیان و محبان اهل‌بیت(ع) بوده و امروز نیز با وجود بارگاه ملکوتی حضرت معصومه‌(س) و حوزه علمیه به پایگاه نشر معارف اسلامی در جهان تبدیل شده و بسیاری از انتظارات را محقق ساخته است.

حوزه علمیه قم بسیاری از انتظارات را محقق کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در نشستی با معاون تبلیغات و ارتباطات آستان قدس رضوی که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه‌(س) برگزار شد اظهار داشت: قم جلوه‌ای از آستان مقدس رضوی است که جایگاه امروز آن نیز از عنایات حضرت ثامن‌الحجج(ع) است.

وی ادامه داد: قم از گذشته مأمن شیعیان و محبان اهل بیت(ع) بوده و امروز نیز با وجود بارگاه ملکوتی حضرت کریمه اهل بیت‌(ع) و حوزه علمیه به پایگاه نشر معارف اسلامی در سراسر جهان تبدیل شده و در این عرصه بسیاری از انتظارات را محقق ساخته است.

امام جمعه قم بر اهمیت ارتباط و تعامل این دو آستان مقدس در قم و مشهد اظهار کرد: باید با تقویت ارتباط میان این دو آستان مقدس، علاوه بر تقویت ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود از تجربیات یکدیگر استفاده شود.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول