اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زابل:

ترویج فرهنگ دین‌مداری دشمنان را مایوس می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار زابل گفت: ترویج فرهنگ دین‌مداری در جامعه دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در رسیدن به اهداف‌شان نا‌کام و مایوس می‌کند.

ترویج فرهنگ دین‌مداری دشمنان را مایوس می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، هوشنگ ناظری صبح امروز در گردهمایی اعضای فعال مجمع قاریان قرآن زابل اظهار داشت: منطقه سیستان به‌عنوان کهن‌ترین شهر منطقه و کشور دارای سوابق تاریخی فراوانی است.

وی با بیان اینکه مشکل سیستان کمبود و بعضا نبود درآمد است اضافه کرد: باید به‌دنبال راهکارهای حل مشکلات منطقه باشیم.

فرماندار زابل با تاکید بر اینکه دشمنان نظام تنها راه ایجاد فشار به مردم ایران را نفوذ در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی می‌دانند گفت: دشمن با ایجاد فشار از طریق تحریم و تورم در مسائل اقتصادی و فرهنگی، درصد بروز مشکلات برای مردم هستند اما مردم فهیم ایران اسلامی با بصیرت و دانایی خود جواب محکمی به آن‌ها خواهند داد.

وی با اشاره به جایگاه سیستان در افق 1404 بیان کرد: نیازمند سازمان‌دهی توسعه‌ای منطقه هستیم که مبتنی بر حرکت مردم است و اگر مردم مشارکت نکنند دولت به تنهایی نمی‌تواند موفق باشد.

ناظری اضافه کرد: فعالیت‌های عمرانی باید منجر به تولید شغل و درآمد شود زیرا در غیر اینصورت فعالیت توسعه‌ای محسوب نمی‌شود، تمامی واحدهای غیرفعال منطقه که به دلایل مختلف تعطیل شده‌اند باید فعال شوند.

وی گفت: سیستان نیازمند تفکر و اندیشه همه گروه‌های حاضر در نقاط  مختلف کشور برای توسعه و آبادانی است که امیدواریم با یک جهش انقلابی به سمت اهداف عالیه حرکت کنیم.

فرماندار زابل ادامه داد: تمامی مناسبت‌های مذهبی باید در سطح شهرستان با اجرای برنامه‌های محوری ارج نهاده شود.

انتهای پیام/75004/ر/گ1003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول