اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری کرمان:

اراضی مازاد ادارات دولتی واگذار شود

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: باید اراضی مازاد ادارات و دستگاه‌های متولی در امر زمین به سایر دستگاه‌هایی که به زمین نیاز داشته و برای آن طرح و برنامه دارند، واگذار شود.

اراضی مازاد ادارات دولتی واگذار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان حجت‌الاسلام علی توکلی در جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان کرمان اظهار داشت: حفظ و نگهداری زمین‌های بلاتکلیف، بسیار سخت و با صرف هزینه‌های گزافی همراه بوده و خود عامل طمع زمین‌خواران و متعدیان به حقوق بیت‌المال است.

وی با بیان اینکه تعیین تکلیف و واگذاری این گونه زمین‌ها گام بزرگی برای صیانت از بیت‌المال محسوب می‌شود، تصریح کرد: تعیین تکلیف بعضی از اراضی به کندی انجام می‌شود که باید در راستای تسریع در امور با هم‌فکری و تعامل چاره‌اندیشی شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: باید اراضی مازاد ادارات و دستگاه‌های متولی در امر زمین به سایر دستگاه‌هایی که به زمین نیاز داشته و برای آن طرح و برنامه دارند، واگذار شود.  

وی خاطرنشان کرد: همه مردم و مسئولان باید همان‌گونه که از اموال خود حفاظت می‌کنند صیانت از اموال بیت‌المال را نیز مدنظر داشته باشند.

رعایت مقررات رانندگی مبیِّن وقار و متانت است

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان گفت: رانندگان و کارکنان نقلیه ادارات در رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی باید برای دیگران الگو باشند.

حجت‌الاسلام علی توکلی در آیین تجلیل از کارکنان نقلیه دادگستری کرمان به مناسبت روز جهانی حمل و نقل افزود: هر راننده با رعایت قوانین و مقررات وقار و متانت خود را به نمایش گذاشته و می‌تواند برای دیگران الگو و سرمشق باشد.

وی افزود: مجموعه کارکنان نقلیه هر اداره با رعایت موازین شغلی و حرفه‌ای می‌تواند زینت اداره خود باشند و راننده باید مأموریت خود را با حس امانت‌داری در مجموعه به انجام برساند.

وی رانندگی را از جمله مشاغل سخت و حاشیه‌دار برشمرد و و گفت: راننده همواره با حواشی مهمی روبه‌رو است و یک راننده امین، درستکار و مطیع قوانین و مقررات می‌تواند این حواشی را به سلامت پشت سر بگذارد.

انتهای پیام/2446/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول