اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان خبر داد

حضور 234 نفر در طرح زمستانی پلیس در استان زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: 234 نفر از پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان در طرح زمستانی به کارگیری شده‌اند.

حضور 234 نفر در طرح زمستانی پلیس در استان زنجان

مقصود شمس‌آذر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: با آغاز طرح زمستانی امکانات پلیس راهنمایی و رانندگی برای اجرای مطلوب این طرح به کارگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه تعداد افراد به کارگیری شده در این طرح سه درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، افزود: 73 دستگاه خودرو و موتورسیکلت نیز در این طرح استفاده می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان از اجرای این طرح از 20 آذر ماه سال‌جاری خبر داد و گفت: این طرح تا 25 اسفند ماه سال‌جاری اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی به صورت ویژه در این طرح حضور دارد، خاطرنشان کرد: به هنگام بارش برف و باران هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های مسئول انجام می‌شود.

شمس‌آذر از هماهنگی پلیس راهنمایی و رانندگی با بیمه‌های در طول اجرای این طرح خبر داد و افزود: با هماهنگی‌های انجام شده، بیمه‌ها در روزهای تعطیل نیز در خدمت هموطنان هستند.

وی با اشاره به اختصاص فضاهای مختلف برای نمک‌پاشی معابر در طول فصل زمستان تصریح کرد: مشکلات ترافیکی و تردد در فصل زمستان حل می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان انضباط‌ بخشی در تقاطع و میادین را از اهداف این طرح عنوان کرد و افزود: اجرای طرح زمستانی موجب کاهش میزان تصادفات می‌شود.

انتهای پیام/73003/و/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول