اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

طرح زمستانی پلیس‌راه آذربایجان‌غربی آغاز شد

خبرگزاری فارس: طرح انتظامی ـ ترافیکی پلیس‌راه آذربایجان‌غربی صبح امروز در ارومیه آغاز به ‌کار کرد.

طرح زمستانی پلیس‌راه آذربایجان‌غربی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه طرح انتظامی ـ ترافیکی پلیس‌راه آذربایجان‌غربی صبح امروز در ارومیه آغاز به‌کار کرد.

در این مراسم که با حضور مدیران دستگاه‌های عضو شورای حمل و نقل و ترافیک آذربایجان غربی و جمعی از مسئولان دستگاه‌های دخیل در طرح ترافیک این استان برگزار شد، ابتدا رئیس پلیس راه آذربایجان غربی، عباس فرمانی اظهار داشت: این طرح با اهدافی چون ساماندهی ترافیک جاده‌های بین شهری و خدمت‌رسانی به مردم در مواقع اضطراری انجام می‌شود و امید است تمام نهادهای مجری با انجام درست وظایف موفقیت این طرح را رقم زنند.

وی افزود: 300 نفر از نیروهای پلیس‌راه استان در کنار سایر نیروهای امدادی طرح زمستانی را اجرا می‌کنند که این امر می‌تواند سبب اطمینان بیشتر مردم به این نیروها شود.

در ادامه جلسه محبوب زارع، مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت چنین طرح‌هایی خاطر نشان کرد: اقدامات مؤثر نیروهای امدادی در جاده‌ها و شهرهای استان می‌تواند آرامش و نظم عمومی را سبب شود که اجرای طرح‌های زمستانی و تابستانی نیروی انتظامی از جمله این طرح‌ها است.

وی ادامه داد: فرهنگ‌سازی مهم‌ترین بخشی است که باید مورد توجه قرار گیرد چرا که نا آشنایی با نحوه استفاده از لوازم و تجهیزات مورد نیاز در زمستان یکی از مشکلاتی است که در روزهای سخت افراد را دچار سانحه می‌کند.

حمیدرضا عمرانی، رئیس مرکز مدیریت بحران و فوریت‌های پزشکی آذربایجان غربی سخنران دیگر این جلسه بود که با اشاره به آمادگی کامل نیروهای اورژانس در تمام جاده‌های استان، تاکید کرد: برای داشتن سفرهای مطمئن باید نیروهای مردمی در کنار نیروهای امدادی دیگر وارد کار شده و به این ترتیب شاهد کاهش حوادث جاده‌ای باشیم.

وی عنوان کرد: در حال حاضر شاهد رشد صددرصدی مراکز پیام در سطح جاده‌های استان هستیم که این امر می‌تواند دلیلی بر کاهش صدمات در جاده‌های بین شهری باشد.

در پایان این جلسه یحیی شرفی فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی گفت: طرح زمستانی پلیس‌راه آذربایجان غربی از 20 آذر ماه آغاز و تا 25 اسفند ماه ادامه دارد.

وی گفت: در این طرح بیش از 136 هزار نفر ساعت نیروی پلیس‌راه استان در کنار سایر نیروهای امدادی به ارائه خدمات می‌پردازند.

شرفی آمار حوادث جاده‌ای و شهری سال جاری را نگران‌کننده دانست و اظهار داشت: برای کاهش این آمار باید عزم جدی توسط مسئولان انجام گیرد تا شاهد حوادث تلخ در طول طرح زمستانی نباشیم.

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: هرگونه کم‌کاری از سوی مسئولان سبب بروز تخلفات و حوادث می‌شود که در این صورت ضررهای غیرقابل جبرانی به بدنه نظام وارد می‌شود.

انتهای پیام/61003/ح/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول