اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه:

کیف‌قاپ حرفه‌ای آستانه‌اشرفیه دستگیر شد / پلیس در تعقیب خواهر و داماد سارق

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از دستگیری کیف‌قاپ حرفه‌ای و سابقه‌دار این شهرستان که با همکاری خواهر و داماش سرقت می‌کرد، خبر داد و گفت: تلاش پلیس برای دستگیری خواهر و داماد سارق این متهم ادامه دارد.

کیف‌قاپ حرفه‌ای آستانه‌اشرفیه دستگیر شد / پلیس در تعقیب خواهر و داماد سارق

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، وحید اصلانی در جلسه انتظامی این شهرستان با اشاره به چگونگی دستگیری کیف‌قاپ سابقه‌دار، اظهار کرد: به دنبال مراجعه فردی به کارآگاهان آگاهی و اعلام اینکه مبلغ 2 میلیون ریال در بازار آستانه‌اشرفیه از جیبش به سرقت رفته است، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه افزود: کارآگاهان آگاهی با تحقیقات نامحسوس پلیسی موفق شدند فردی را در این راستا شناسایی کرده و او را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

به گفته وی، متهم دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی پلیس به سه فقره کیف‌قاپی و جیب‌بری با مبلغ 17 میلیون ریال با همدستی خواهر و دامادش در آستانه‌اشرفیه اعتراف کرد.

اصلانی با بیان اینکه تلاش پلیس برای دستگیری خواهر و داماد این متهم ادامه دارد، از مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه خواست تا در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/2300/و/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول