اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان اردبیل:

اجرای طرح زمستانی پلیس در جاده‌های اردبیل

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: طرح زمستانی پلیس همزمان با سراسر کشور از 20 آذر ماه به مدت 95 روز در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان اردبیل انجام می‌شود.

اجرای طرح زمستانی پلیس در جاده‌های اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، کریم خانی در جلسه هماهنگی اجرای رزمایش طرح زمستانی با قدردانی از همدلی و صمیمیت اعضای جلسه و ابراز خرسندی از اتحاد و انسجام دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل اظهار داشت: خدمتگزاری به مردم، افزایش رضایتمندی و تامین محیطی امن توام با آسایش و آرامش محور اصلی فعالیت ‌دستگاه‌های اجرایی در محورهای مواصلاتی با تکیه بر اتخاذ تدابیر و تمهیدات است.

وی به اجرای رزمایش طرح زمستانی اشاره کرد و ابراز داشت: این طرح همزمان با سراسر کشور از 20 آذر ماه به مدت 95 روز در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان خصوصاً مناطق برفگیر و حادثه‌خیز با هدف افزایش ایمنی، تسهیل ترافیک و ایمنی عبور و مرور و با محوریت امداد و نجات به آسیب‌دیدگان و در راه ماندگان اجرا می‌شود.

فرمانده انتظامی استان اردبیل در ادامه بر مشارکت و تعامل دستگاه‌های اجرایی این طرح تاکید کرد و گفت: این طرح با مشارکت نیروی انتظامی، هلال احمر، اورژانس، راهداری و سایر دستگاه‌های دخیل در امر امداد و نجات اجرا می‌شود و انگیزه و اراده جمعی در تحقق اهداف این طرح مهم است که بایستی مد نظر فعالان در این راه قرار گیرد.

در این طرح 360 تیم عملیاتی از پلیس راه حضور دارند.

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، با آغاز طرح زمستانی پلیس راه، یگان موتوری این یگان و نیروهای امداد و نجات طی مراسمی با حضور مسئولان عازم محورهای مواصلاتی و برفگیر استان اردبیل شدند.

جلسه هماهنگی اجرای رزمایش طرح زمستانی پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اردبیل با حضور فرمانده انتظامی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری، تنی چند از مسئولان کل ادارات و مسئولان استانی ساعت 10 و 30 دقیقه امروز آغاز شد.

انتهای پیام/62003/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول