اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان خبر داد

حضور 24 ساعته پلیس در جاده‌های استان زنجان

خبرگزاری فارس: جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان از آمادگی پلیس راه برای حضور 24 ساعته در جاده‌های استان زنجان در طرح زمستانی خبر داد.

حضور 24 ساعته پلیس در جاده‌های استان زنجان

علی‌اصغر شیرمحمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: با آغاز طرح زمستانی، اکیپ‌های پلیس راه در جاده‌های استان زنجان به صورت 24 ساعته حضور دارند.

وی با بیان اینکه جلوگیری از تخلفات از مهم‌ترین ماموریت‌های پلیس در این طرح محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: پلیس با هرگونه تخلفات حادثه‌ساز مقابله می‌کند.

جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان بر ضرورت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی هموطنان در جاده‌ها تاکید کرد و افزود: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی حافظ جان مسافران است.

وی استفاده از کمربند ایمنی را در ناوگان عمومی و شخصی ضروری دانست و گفت: در صورت عدم توجه به این موضوع، با متخلفان برخورد می‌شود.

شیرمحمدی با بیان اینکه به دلیل آغاز فصل سرد سال احتمال کولاک و برف در محورها و گردنه‌های استان وجود دارد، افزود: توصیه می‌شود برای عبور از گردنه‌های برف‌گیر هموطنان به وسایل ایمنی مجهز باشند.

وی استفاده از زنجیر چرخ را در فصل زمستان اجباری دانست و گفت: در صورت نداشتن زنجیر چرخ از تردد افراد جلوگیری می‌شود.

جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه رانندگان هنگام رانندگی در هوای مه‌آلود به سالم بودن چراغ عقب وسیله نقلیه جلویی اعتماد کامل نداشته باشند، افزود: ترمز ناگهانی و برداشتن پا از روی پدال گاز و یا فشار آن به طور ناگهانی از جمله عوامل حادثه‌ساز در فصل بارندگی است.

وی با اشاره به اینکه همزمان با اجرای طرح انتظامی – ترافیکی در فصل زمستان پلیس راه با خودروهای فاقد زنجیر چرخ، لاستیک، یخ‌شکن برخورد می‌کند، افزود: همه خودروهای باری و مسافربری موظفند در طول طرح زمستانی به زنجیر چرخ و لاستیک یخ‌شکن مجهز باشند.

انتهای پیام/73003/و/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول