اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی گیلان:

2 مامور پلیس رشت رشوه 10 میلیون ریالی را رد کردند

خبرگزاری فارس: رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی گیلان از صحت عمل دو مامور وظیفه‌شناس و رد رشوه 10 میلیون ریالی در رشت خبر داد.

2 مامور پلیس رشت رشوه 10 میلیون ریالی را رد کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حبیب نصیری در جلسه پلیس استان در تشریح چگونگی ماجرای رد رشوه مامور پلیس، اظهار کرد: گروه عملیاتی پاسگاه پیر بازار رشت به دنبال اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک شدند و دستور توقف این خودرو را صادر کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از متوقف کردن این خودرو، در بازرسی از آن یک دستگاه شوکر برقی، دو تیغه سلاح سرد، مقداری مواد مخدر از نوع شیشه، سه عدد قرص متادون، ترازوی دیجیتال برای توزین مواد مخدر و 28 میلیون و 500 هزار ریال وجه نقد را که به صورت نامنظم در داخل کیف پلاستیکی مشکی به کف خودرو پرتاب شده بود، کشف کرده و راننده این خودرو را دستگیر کردند.

این مسئول ا دامه داد: گروهبان‌یکم حامد آقایی و غلامرضا جانپور در هنگام انتقال متهم با رشوه 10 میلیون ریالی متهم مواجه شدند و مراتب را صورتجلسه و ضمیمه پرونده این متهم کردند.

به گفته وی، متهم با تشکیل پرونده و صورتجلسه رد رشوه برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/2300/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول