اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای عملیات‌های متعدد در هرمزگان

پلیس مانع از ورود 194 کیلو مواد افیونی و چای قاچاق به کشور شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس هرمزگان از کشف 58 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان‌های بندرلنگه و رودان و 136 کیلوگرم چای قاچاق در شهرستان میناب خبر داد.

پلیس مانع از ورود 194 کیلو مواد افیونی و چای قاچاق به کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، رضا محمدی‌یگانه عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به عملیات‌های انجام شده در ساعات اخیر در شهرستان‌های هرمزگان در باب مقابله با مواد مخدر و قاچاق کالا اظهار داشت: مأموران یکی از پاسگاه‌های ایست و بازرسی شهرستان بندرلنگه حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: مأموران در بازرسی فنی از این خودرو 18 کیلو و 400 گرم تریاک کشف و در این راستا پنج نفر از قاچاقچیان و سوداگران مرگ را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان در همین راستا افزود: مأموران انتظامی در این شهرستان همچنین طی عملیاتی موفق به شناسایی یک محل دپو سوخت قاچاق شدند که در بازرسی‌ به عمل آمده از این محل 15 هزار لیتر سوخت گازوئیل را کشف کردند.

محمدی یگانه همچنین از کشف 40 کیلو تریاک در رودان خبر داد و افزود: این میزان مواد نیز در پی شک مأموران به یک خودرو به دست آمده است.

رئیس پلیس هرمزگان در ادامه از کشف 136 کیلوگرم چای خارجی قاچاق در شهرستان میناب خبر داد و افزود: این میزان چای قاچاق از دو خودروی عبوری در ایست و بازرسی چغازردی کشف شده است.

محمدی یگانه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه پلیس توجه ویژه را به مقابله با مواد مخدر در سطح استان دارد، اظهار داشت: پلیس هرمزگان در دو سال اخیر در بخش مقابله با قاچاق مواد مخدر در رده‌های بالای کشوری قرار دارد.

فرمانده انتظامی هرمزگان اضافه کرد: بستن راه‌های مختلف عبور و مرور قاچاقچیان و گسترش عملیات‌ها سبب شده است که کشفیات قابل توجهی در هرمزگان به دست آید.

انتهای پیام/88001/ق/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول