اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه استان زنجان:

چرخ‌های خودروی خود را زنجیر کنید

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: همراه داشتن تجهیزات ایمنی به ویژه استفاده از زنجیر چرخ در زمان اجرای طرح زمستانی پلیس اجباری است.

چرخ‌های خودروی خود را زنجیر کنید

عبدالعلی رشتیانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: داشتن تجهیزات ایمنی از جمله شبرنگ، لباس گرم، و زنجیر چرخ در جاده‌های استان زنجان در زمان اجرای طرح زمستانی اجباری است.

وی با بیان اینکه در صورت نداشتن تجهیزات ایمنی از تردد خودروها در جاده‌های استان جلوگیری می‌شود، افزود: به دلیل افزایش میزان بارش در استان و بارش برف استفاده از تجهیزات ایمنی ضروری است.

رئیس پلیس راه استان زنجان از حضور 50 اکیپ از سوی پلیس راه استان در جاده‌های استان در طول فصل زمستان خبر داد و افزود: پلیس راه به صورت شبانه‌روزی در جاده‌های استان آماده خدمات‌رسانی به مردم است.

وی با بیان اینکه اکیپ‌های پلیس راه در گردنه‌های خانچایی در محور طارم، قلی‌کندی در محور دندی، پاپایی در محور بیجار و آزادراه زنجان به قزوین در خدمت مردم هستند، خاطرنشان کرد: به دلیل بارش برف و باران و سردسیر بودن استان حضور پلیس راه در جاده‌های استان ضروری است.

رشتیانی با اشاره به اینکه استان زنجان از استان‌های سردسیر، برف‌گیر و دارای کولاک است، افزود: پلیس از 20 آذر ماه سال‌جاری تا 25 اسفند در جاده‌های استان حضور جدی دارد.

وی با بیان اینکه این طرح به مدت 90 روز اجرایی می‌شود، تصریح کرد: اعمال محدودیت‌های لازم، پشتیانی از در راه‌ماندگان از اهداف اجرای این طرح است.

رئیس پلیس راه استان زنجان جلوگیری از تصادفات و گره‌های ترافیکی را از دیگر اهداف اجرای این طرح عنوان کرد و افزود: انضباط بخشی به ترافیک از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

انتهای پیام/73003/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول