اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری خواستار شد

محرومیت‌زدایی روستاهای چهارمحال و بختیاری با برنامه‌ریزی مدون

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری، تدوین یک برنامه منظم و زمان‌بند با هدف محرومیت‌‌زدایی از روستاهای این استان را خواستار شد.

محرومیت‌زدایی روستاهای چهارمحال و بختیاری با برنامه‌ریزی مدون

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدعلی نکونام ظهر امروز در بازدید از بنیاد مسکن این استان و دیدار با مدیران ارشد این بنیاد، اظهار داشت: بسیاری از شهرها و روستاهای این استان نسبت به سایر استان‌ها با محرومیت بسیاری روبرو هستند که باید برای محرومیت‌زدایی از این مناطق تلاش ویژه‌ای به کار گرفت.

وی با تاکید بر رفع محرومیت از چهره روستاهای این استان، افزود: فاصله محسوس و عمیقی بین شهرها و روستاهای این استان در مقایسه با سایر استان‌ها وجود دارد که باید برای این موضوع یک برنامه زمانی مشخص تدوین شود.

نکونام تصریح کرد: باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که ظرف مدت 10 سال آینده محرومیت به شکل موجود در روستاها مشاهده نشود.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ایجاد زیرساخت لازم در توسعه روستاها یک ضرورت است و باید با یک برنامه‌ریزی درست و منظم این زیرساخت‌ها را ایجاد کرد.

نکونام بر ضرورت خدمت‌رسانی بیش از پیش به روستائیان تاکید کرد و گفت: خدمت‌رسانی به مردم توفیق بزرگی است که خدا به ما اعطا کرده بر همین اساس ضروری است تا در این رابطه از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

وی ادامه داد: همانطور که امام خمینی(ره) با قداست و انگیزه، خدمت به محبوب‌ترین بندگان را هدف دستور تشکیل این نهاد قرار دادند پس شایسته است اقدامات خود را در همین راستا قرار دهیم.

نکونام تصریح کردند: انتظار بر این است که در یک دوره زمانی مشخص چهره روستاها دگرگون شود و برای تحقق این مهم همکاری سایر دستگاه‎ها امری ضروری است.

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: سعی بر این است که امر اسکان یا جابجایی مردم در روستاهایی که سخن از جابجایی آن‌ها مطرح است به صورت جدی پیگیری شود تا مردم با مشکل مواجه نشوند و از بلاتکلیفی نجات یابند.

انتهای پیام/خ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول