اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج سازندگی گلستان:

30 پروژه محرومیت‎زدایی در گلستان در حال ساخت است

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج سازندگی گلستان گفت: بیش از 30 پروژه محرومیت‎زدایی در گلستان در حال ساخت است که 9 پروژه آن در هفته بسیج به بهره‎برداری خواهد رسید.

30 پروژه محرومیت‎زدایی در گلستان در حال ساخت است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حسن ملک‎حسینی عصر امروز در جمع مدیران شهرستان گرگان اظهار داشت: پروژه‎های مسجد روستای چشمه‎نیلی کلاله، خانه عالم روستای کومه کلاله، خانه بهداشت روستاهای نیقاق، اسلام‎آباد، کمال‎آباد، زنگلاب شهرستان مینودشت، گابیون‎بندی روستای چهل‎چای، خانه بهداشت روستای کوهرنگی رامیان، جاده‎های بین مزارع روستای استون‎آباد و احداث غسالخانه از جمله پروژه‎های افتتاحی در هفته بسیج است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 39 پروژه محرومیت‎زدایی در گلستان به اتمام رسید خاطر نشان کرد: از جمله این پروژه‎ها می‎توان به ساخت 13 خانه عالم، ساخت یک مصلی، تکمیل و تعمیر 10 مسجد، احداث سه مسجد و احداث 12 غسالخانه اشاره کرد.

18 هزار بسیجی در اردوهای یک‎روزه طرح هجرت حضور یافتند

مسئول سازمان بسیج سازندگی گلستان بیان کرد: برای پروژه‎های مذکور 13 هزار و 300 نفر روز به‌کارگیری شدند.

ملک‎حسینی با اشاره به اینکه جاده‎های بین‎مزارع 17 روستای گلستان در راستای محرومیت‎زدایی به اتمام رسیده است، یادآور شد: روستاهای کنگور، قویجه، صالح‎آباد، قره‎تپه شیخ از شهرستان کلاله و روستاهای قلعه‎قافه، محمدآباد، دوزین از شهرستان مینودشت و روستاهای کندوس باغ، النگ، سرکلاته، ولاغوز، یساقی از شهرستان کردکوی و روستاهای استون‎آباد، باغو کناره از شهرستان بندرگز از جمله روستاهای محرومیت‎زدایی شده در سطح استان هستند. 

وی با اشاره به اینکه 18 هزار بسیجی در اردوهای یک ‎روزه طرح هجرت حضور یافتند متذکر شد: بسیجیان به منظور رفع مشکلات روستائیان از سوی بسیج مساجد، بسیج محلات و حلقه‎های صالحین در سراسر استان فعال شدند و همچنین تعداد 8 هزار نفر نیز در اردوهای 15 روزه طرح هجرت مشارکت کردند.

26 هزار نفر در طرح هجرت 3 به مناطق مختلف گلستان اعزام شدند

مسئول سازمان بسیج سازندگی گلستان یادآور شد: از ابتدای سال‎ جاری حدود 26 هزار نفر در طرح هجرت 3 به مناطق مختلف استان اعزام شدند که تعداد 4 هزار و 200 نفر از بسیجیان دانش‎آموز برای بهسازی و نوسازی مدارس در اردوهای 10 روزه مشارکت داشتند.

ملک‎حسینی از مشارکت حدود 2 هزار دانشجو برای اردوهای 15 روزه طرح هجرت 3 در روستاهای مختلف استان خبر داد و بیان کرد: این دانشجویان در بخش‎های عمرانی، فرهنگی، آموزشی و کشاورزی به مردم روستا ارائه خدمت کردند.

انتهای پیام/آ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول