اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج امتداد عاشورا- 66

افتتاح طرح‏های محرومیت‌زدایی در دامغان / برگزاری همایش «منتظران موعود»

خبرگزاری فارس: مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه شهرستان دامغان از افتتاح طرح‏های محرومیت‌زدایی در دامغان و برگزاری همایش «منتظران موعود» در این شهرستان به بهانه هفته بسیج خبر داد.

افتتاح طرح‏های محرومیت‌زدایی در دامغان / برگزاری همایش «منتظران موعود»

مجید ایمانیان امروز در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در دامغان بیان کرد: نیروهای شجاع و جان بر کف بسیجی در 32 سال گذشته در راه تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، ایثار و فداکاری‌های زیادی کرده‌اند.

وی افزود: بسیج در همه‌ عرصه‌های مورد نیاز نظام چه در دوران هشت سال دفاع مقدس و چه در عرصه‌های فرهنگی و سازندگی حضوری موثر و تعیین‌کننده داشته است.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه شهرستان دامغان بیان داشت: حضور بسیج در عرصه‌های مختلف موجب تقویت نظام و انقلاب اسلامی و عامل مهم در خنثی‌سازی توطئه‌ها و تهدیدهای دشمنان بوده است.

ایمانیان افزود: ایمان به خداوند، اخلاص در اعمال، ولایت‌مداری،‌ ساده‌زیستی، خدمت‌گذاری، بصیرت در دشمن‌شناسی و تلاش صادقانه برای موفقیت نظام از ویژگی‌های یک بسیجی است.

وی اشاره کرد: بسیج همواره مدافع ارزش‌هاست و در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری با جان می‌کوشد و لحظه‌ای دست از اهداف مقدس نظام اسلامی برنخواهد داشت.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه شهرستان دامغان هفته بسیج و ایام محرم و عاشورا را حرکتی عظیم و سرنوشت‌ساز در تاریخ انقلاب اسلامی دانست.

افتتاح طرح‏های محرومیت‌زدایی در دامغان

ایمانیان همچنین به برنامه‌های هفته بسیج اشاره کرد و گفت: افتتاح نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری بسیج، دیدار فرماندهان و مسئولان رده‌های سپاه و بسیج با امام جمعه، تجدید میثاق با ولایت و اجتماع بزرگ هیت‌های مذهبی ویژه نونهالان عاشورایی از جمله برنامه‌های هفته بسیج است.

وی با بیان اینکه در هفته بسیج برنامه‌هایی با رویکرد سازندگی تدارک شده است، افزود: همایش بزرگ نوجوانان بسیجی در هیئت‌های نوجوانان به نام همایش 13 ساله‌ها و افتتاح طرح محرومیت‌زدایی و تجلیل از جهادگران و نخبگان در عرصه تولید ملی، از جمله برنامه‌های کمیته خدمات‌رسانی هفته بسیج است.

دبیر ستاد هفته بسیج سپاه دامغان بیان داشت: در هفته بسیج برنامه‌هایی با رویکرد علمی نیز مورد نظر بوده است؛ در عین حال، اجتماع عظیم هیئت‌های پیشکسوتان و خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان یا همایش پیشکسوتان عاشورایی در هفته بسیج برگزار شد.

ایمانیان ادامه داد: مراسم عطرافشانی قبور مطهر شهدا همراه با قرائت دعای کمیل و زیارت عاشورا و مرثیه‌سرایی و همایش شهرستانی روز بسیج دانشجویی برگزار شد.

برگزاری همایش «منتظران موعود» در دامغان

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه شهرستان دامغان با بیان اینکه در هفته بسیج برنامه‌هایی با رویکرد انتظار و امر به معروف و نهی از منکر برنامه‌ریزی شده است، گفت: برگزاری همایش «منتظران موعود» با همکاری بسیج دانش‌آموزی، بسیج دانشجویی، بسیج مداحان و هیئت رزمندگان از برنامه‌های مهم هفته بسیج است.

ایمانیان از جمله برنامه‌های هفته بسیج در روز تاسو‌عای حسینی را همایش ورزشکاران و قهرمانان در هیئت مذهبی عاشقان امام علی(ع) و حضور گسترده بسیجیان در عزاداری اباعبدالله‌الحسین(ع) و اصحاب باوفایش در بین مردم عنوان کرد.

دبیر ستاد هفته بسیج سپاه دامغان افزود: در روز عاشورا با نام حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و رویکرد حماسی و دفاع مقدس، اجتماع عاشوراییان و هیئت‌های مذهبی و اقامه نماز ظهر عاشورا با شعار «بسیج امتداد عاشورا» برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آخرین روز هفته بسیج که به نام «حضرت زینب(س) الگوی زنان بسیجی» نامگذاری شده است، افزود: اجتماع عظیم زنان عاشورایی و قرائت خطبه حضرت زینب(س) به نام همایش زینبیون و یادواره شهیده شاخص سال در دانشگاه‌ها از جمله برنامه‌های این روز خواهد بود.

انتهای پیام/2249/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول