اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر محقق می‌شود

واگذاری 715 واحد مسکن مهر در حاجی‌آباد

خبرگزاری فارس: فرماندار حاجی‌آباد از واگذاری 715 واحد مسکن مهر در دهه مبارک فجر به متقاضیان خبر داد.

واگذاری 715 واحد مسکن مهر در حاجی‌آباد

بهرام پور اشرف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در حاجی‌آباد با بیان اینکه دولت در ابتدای آغاز به کار توجه ویژه‌ای را در حوزه تامین مسکن ارزان قیمت را داشته است، اظهار داشت: در واقع دولت شعارهای خود را با گذشت چندین سال از طرح، در این حوزه در مقیاسی قابل توجه عملیاتی کرده است.

وی افزود: مسکن مهر به عنوان طرح ابتکاری و ماندگار دولت عدالتخواه نقش بسزایی در تامین مسکن برای اقشار کم درآمد جامعه دارد.

فرماندار حاجی‌آباد افزود: با توجه به اهمیت موضوع و رفع مشکلات موجود در این حوزه علاوه بر ورود میدانی و برگزاری جلسات متعدد در سایت مسکن مهر موضوعات به صورت کارگاهی بررسی و دستورات لازم برای تسریع در امر واگذاری خدمات و رفع موانع صادر شد.

پور اشرف تصریح کرد: با همکاری دستگاه‌های خدماتی و مسئولان ذی‌ربط علاوه بر واگذاری انشعاب آب و برق و گاز، علمیات آماده سازی فضای سبز و تجهیز مسجد نیز آغاز شده و امیدواریم که با یاری خداوند متعال و همت مسئولان شهرستان در دهه فجر امسال شاهد افتتاح و واگذاری 715 واحد مسکن مهر در حاجی‌آباد باشیم.

فرماندار حاجی‌آباد با تاکید بر اینکه مسئول فنی و عمرانی فرمانداری نظارت مستقیمی بر این مهم دارد، یادآور شد: به منظور رصد دقیق مسائل و رفع موانع موجود کارشناس این حوزه بر روند اجرای کار نظارت دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بازدید اخیر اعضا کمیسیون عمرانی مجلس از پروژه‌های سطح شهرستان اضافه کرد: پروژه‌هایی در حوزه راه و شهرسازی مورد بازدید قرار گرفت و نمایندگان در این راستا فعالیت‌های شهرستان را مورد رصد قرار دادند.

پوراشرف گفت: رضایت قابل توجهی در گفته‌های نمایندگان و اعضا کمیسیون عمران به ویژه در باب حوزه مسکن مهر دیده می‌شود.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد: با اتمام پروژه مسکن مهر شهرستان، علاوه بر تعدیل و کنترل قیمت مسکن، شاهد تساوی در بین تقاضا و عرضه نیز باشیم.

شهرستان حاجی‌آباد شمالی‌ترین شهر هرمزگان و با استان‌های فارس و کرمان همجوار است.این شهرستان به عنوان قطب کشاورزی هرمزگان نیز شناخته می‌شود.

حاجی‌آباد در واقع دروازه ورود هرمزگان به خلیج فارس به شمار می‌رود، این امکان با محور بندرعباس حاجی آباد سیرجان میسر شده است.

این محور نیز یکی از پروژه‌هایی بود که در سفر اخیر اعضا کمیسیون مجلس روند تبدیل آن به بزرگراه مورد بازدید قرار گرفت.

بیش از 100 کیلومتر از این بزرگراه در محدوده شهرستان حاجی‌آباد قرار دارد.

انتهای پیام/88002/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول