اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین دیدار دور برگشت لیگ والیبال

کاله در خانه به دیدار نوین کشاورز می‌رود

خبرگزاری فارس: در نخستین دیدار دور برگشت لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور شامگاه امروز یک‌شنبه دو تیم کاله مازندران و نوین کشاورز تهران در سالن پیامبر اعظم (ص) آمل با یکدیگر روبرو می‌شوند.

کاله در خانه به دیدار نوین کشاورز می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، در نخستین دیدار دور برگشت و دوازدهمین هفته بیست و ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر کشور جام سردار سرلشگر شهید حسن طهرانی‌مقدم شامگاه امروز یک‌شنبه در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم (ص) این شهرستان دو تیم کاله مازندران و نوین کشاورز تهران به مصاف هم می‌روند.

تنها نماینده مازندران در این دوره از رقابت‌ها توانست در آخرین هفته از دور رفت لیگ برتر والیبال در دیداری خانگی تیم قدرتمند متین ورامین را با درخشش بازیکنان ملی‌پوش و باتجربه خود با نتیجه سه بر صفر بدرقه کند.

بهروز عطایی و شاگردانش که پس از هفته پنجم دور نخست لیگ برتر با فراز و نشیب‌هایی روبرو بودند و چهار شکست را در کارنامه این دوره از رقابت‌ها تجربه کردند با افزودن عباس برقی مربی نام‌آشنا و باتجربه والیبال کشورمان در کادر فنی خود می‌خواهند دور برگشت را همانند هفته‌های نخست دور رفت با صلابت آغاز کنند.

بار دیگر تماشاگران و والیبال‌دوستان آملی در دور برگشت نیز آماده حمایت بی‌امان خود از محبوب شهرشان هستند.

کاله مازندران در نخستین هفته لیگ برتر والیبال کشورمان نیز توانست در تهران نوین کشاورز را شکست داده و به سه امتیاز کامل این نبرد دست یابد.

بر اساس اعلام فدراسیون والیبال این دیدار قرار بود ساعت 16 امروز دنبال شود که به ساعت 17 و 15 دقیقه موکول شد، همچنین اسماعیل صباغ در این بازی ناظر فدراسیون بوده و حمید راهجردیان و مسعود ذوقی به عنوان داوران اول و دوم امر قضاوت را بر عهده خواهند داشت.

نوین کشاورز که قبل از آغاز لیگ برتر در قالب تورنمنتی چهارجانبه با کاله روبرو شد چهار روز است که در بابلسر اردو زده و حتی شب گذشته نیز برای تمرین قبل دیدار هفته دوازدهم به آمل نیامد البته شاگردان مسعود آرمات قصد دارند برای برگزاری این دیدار عصر امروز به این شهرستان بیایند.

در کاله مازندران که در کادر فنی آن بهروز عطایی، عباس برقی و محمد شریعتی به چشم می‌آیند حمزه زرینی، شهرام محمودی، فرهاد قائمی، سید محمد موسوی عراقی، ولادو پتکوویچ، عادل غلامی، رضا قرا، عبدالرضا علیزاده، میلاد عبادی‌پور، صابر نریمان‌نژاد و حمید جعفری در ترکیب جای دارند.

در نوین کشاورز نیز با هدایت آرمات بازیکنانی نظیر احمد بابائی، امیر گلریز، بهمن جهاندیده، رضا عصاری نائینی، پیمان کریمی، حامد باقرپور، ولی نورمحمدی و سید امیراحمدی جای دارند.

با پایان دور نخست لیگ برتر والیبال کاله مازندران با 7 پیروزی و چهار شکست 21 امتیازی بوده و در مکان چهارم جدول جای گرفته است.

نوین کشاورز نیز با کسب 9 در رده یازدهم و یکی مانده به آخر این دوره از رقابت‌ها جا خوش کرده و با قعرنشینی خود از شانس‌های سقوط به لیگ دسته یک به شمار می‌رود.

انتهای پیام/86012/ب/د1000.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول