اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با عقد قرارداد

عباس برقی مربی والیبال کاله مازندران شد

خبرگزاری فارس: برای تقویت کادر فنی کاله مازندران در دور برگشت لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور ظهر امروز با عقد قراردادی عباس برقی یکی از چهره‌های سرشناس والیبال کشور به جمع کادر فنی کاله مازندران پیوست.

عباس برقی مربی والیبال کاله مازندران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، قبل از پایان دور رفت لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشورمان خبر افزودن یک مربی سرشناس والیبال کشور به جمع سبز جامگان کاله مازندران به گوش می‌رسید.

نام یک مربی والیبال تهرانی در روزهای گذشته نیز بین هواداران کاله مازندران بیشتر از گذشته زمزمه می‌شد تا اینکه بهروز عطایی سرمربی تیک کاله مازندران ساعتی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل از پیوستن عباس برقی سرمربی سرشناس والیبال کشور به جمع کادر فنی کاله مازندران خبر داد.

سرمربی کاله مازندران ادامه داد: عباس برقی یکی از پیشکسوتان و کارشناسان نامی والیبال کشورمان است که سال‌های زیادی علاوه بر فعالیت در عرصه والیبال، به عنوان مربی در کنار پارک‌کی‌وون در تیم ملی بزرگسالان کشورمان حضور داشته است.

وی اضافه کرد: برقی یکی از مربیان تیم ملی والیبال جوانان در زمان کارخانه بوده و همچنین در کنار مربی خارجی تیم ملی جوانان نیز فعالیت داشت.

به گزارش فارس، برقی از برترین‌های والیبال کشورمان است که به عنوان مربی تیم پیکان به همراه معمری توانسته قهرمانی‌های زیادی را در لیگ برتر والیبال تجربه کند و به همراه تیم پیکان در رقابت‌های سال‌های گذشته لیگ برتر به آمل سفر داشته و با والیبال این شهرستان آشنا است.

تاکنون محمد شریعتی به عنوان مربی در کنار بهروز عطایی در کادر فنی کاله مازندران مشغول به کار بوده که از امروز چهارشنبه عباس برقی نیز به این جمع اضافه شد.

انتهای پیام/ 86012/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول